Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. november 2008

linemus

Det typiske spørgsmål en stille mandag aften

Her er helt stille på børnefronten (7-9-13), manden er på arbejde, og jeg vil til at kigge/lege lidt med billeder, så snart jeg har været ud at tisse

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

ivfmarie

på vej i seng, faktisk...

Jeg er lidt sølle efter en helvedesnat med influenzasmerter i samtlige muskler og over 40 i feber! Hvis det er sådan ungerne har det når de har feber, så ka jeg sgu godt forstå at de piver lidt ...

God aften

Marie

Anmeld

24. november 2008

linemus

Øv, stakkel. Sov godt.

Anmeld

24. november 2008

Lise

Det er endelig netop lykkedes mig at få barnet til at sove... da jeg kom hjem fra jobbet kl 17 var han brandvarm og pylle - havde 39,7, så op med en numsepano... en god time senere var feberen faldet så meget at det lykkedes mig at lokke lidt rosiner og risengrød (to favoritter) i ham, og efter han havde spist det - og indtil for 15 min siden - spurtede han rundt og grinede hysterisk som havde han ild i r*ven Men nu er lyset da heldigvis gået ud, og det er lykkedes lillefar og mig at spise noget selv også, og nu sidder vi og koger i sofaen...

Anmeld

24. november 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

Jeg er lidt sølle efter en helvedesnat med influenzasmerter i samtlige muskler og over 40 i feber! Hvis det er sådan ungerne har det når de har feber, så ka jeg sgu godt forstå at de piver lidt ...

God aften

Marie

øv hvor træls søde...
god bedring!!!!

jeg sidder bare og tjekker min mail.. og jer selvfølgelig..
jeg tror snart jeg vil hen og sidde i sofaen og måske se slutningen på indy... jeg er faldet i søvn de sidste 2 gange! jeg syntes ellers den er go, men puha man er træt her i juletravlheden!!!!!!

Anmeld

24. november 2008

ka li ja

Lise skriver:

Det er endelig netop lykkedes mig at få barnet til at sove... da jeg kom hjem fra jobbet kl 17 var han brandvarm og pylle - havde 39,7, så op med en numsepano... en god time senere var feberen faldet så meget at det lykkedes mig at lokke lidt rosiner og risengrød (to favoritter) i ham, og efter han havde spist det - og indtil for 15 min siden - spurtede han rundt og grinede hysterisk som havde han ild i r*ven Men nu er lyset da heldigvis gået ud, og det er lykkedes lillefar og mig at spise noget selv også, og nu sidder vi og koger i sofaen...

hold kæft sikke en dag hva! godt han fik det bedre den bette

ja man er godt drænet efter sådan en dag. jeg trænger også bare til hvile...

Anmeld

24. november 2008

Lise

ivfmarie skriver:

God aften

Marie

Øv bøv, søde Marie

God bedring til dig..

Anmeld

24. november 2008

Kaufie

Leder efter julegave til manden....

Eller faktisk fra William til os begge - tror han vil give os en weekend-rejse mens han selv tager hjem til mine forældre......Men om det skal være til et spændende sted i Europ eller "blot" et ophold her i Dk, hvor vi bare kan være kærester for en weekend og ikke så meget forældre... Det synes jeg vi har brug for.

Nogen, der har gode ideer til hvor vi kan tage hen?

Anmeld

24. november 2008

Lise

ka li ja skriver:

hold kæft sikke en dag hva! godt han fik det bedre den bette

ja man er godt drænet efter sådan en dag. jeg trænger også bare til hvile...

Ja, han var sgu helt vanvittig... Men det var faktisk rigtig rart at se ham i så godt humør, nu han er så medtaget af dårligdom.. men også MEGET dejligt at han nu sover..

Anmeld

24. november 2008

ka li ja

Kaufie skriver:

Leder efter julegave til manden....

Eller faktisk fra William til os begge - tror han vil give os en weekend-rejse mens han selv tager hjem til mine forældre......Men om det skal være til et spændende sted i Europ eller "blot" et ophold her i Dk, hvor vi bare kan være kærester for en weekend og ikke så meget forældre... Det synes jeg vi har brug for.

Nogen, der har gode ideer til hvor vi kan tage hen?

åhh jeg ved jo ikke hvad i er til.
men jeg har bestemt at morten og jeg skal på kæreste weekend til paris når der blir råd!
jeg har aldrig været der, og vil mega gerne opleve det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.