Ondt ved sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

MissGeoh

Sagen er den at jeg forrige gang havde min mens den 8/4 og fik først min næste mens den 17/5.
Den sidste mens var ikke som den plejer.. Det var brunt den 1 dag og 2-4 dagen var det friskt hvor det så på 5 dagen igen var brunt.. Jeg plejer at have mens i 6 dage, hvor det så godt kan være brunt den 7 dag også..

Jeg har også haft lidt mens smerter siden mens (nogle dage værre end andre)

Jeg har døjet lidt med halsbrand, og nogle gange har jeg fået kvalme ved tanken om noget mad..

Jeg har fået sådan en lille bule lige over "trekanten" som faktisk vokser lidt.. Når jeg vågner om morgenen så er den større end ellers..

Så i dag hygger manden og jeg, og jeg havde bare ONDT.. Som i at jeg følte der var noget galt med mit underliv..

Jeg ved ikke om jeg kan være gravid?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Madam Blå

MissGeoh skriver:

Sagen er den at jeg forrige gang havde min mens den 8/4 og fik først min næste mens den 17/5.
Den sidste mens var ikke som den plejer.. Det var brunt den 1 dag og 2-4 dagen var det friskt hvor det så på 5 dagen igen var brunt.. Jeg plejer at have mens i 6 dage, hvor det så godt kan være brunt den 7 dag også..

Jeg har også haft lidt mens smerter siden mens (nogle dage værre end andre)

Jeg har døjet lidt med halsbrand, og nogle gange har jeg fået kvalme ved tanken om noget mad..

Jeg har fået sådan en lille bule lige over "trekanten" som faktisk vokser lidt.. Når jeg vågner om morgenen så er den større end ellers..

Så i dag hygger manden og jeg, og jeg havde bare ONDT.. Som i at jeg følte der var noget galt med mit underliv..

Jeg ved ikke om jeg kan være gravid?!

Test?

Anmeld

5. juni 2011

MissGeoh

Madam Blå skriver:

Test?

Jeg har testet en enkelt gang en uges tid efter mens.. Og den viste negativ.. :/

Anmeld

5. juni 2011

1000Ben

Der skal nå gå lidt længere tid før den viser postitiv, det var i hvert fald sådan med mig... Prøv igen om en uges tid eller to )

Anmeld

5. juni 2011

MissGeoh

Stefanie8 skriver:

Der skal nå gå lidt længere tid før den viser postitiv, det var i hvert fald sådan med mig... Prøv igen om en uges tid eller to )

Jamen.. Jeg tænkte det kunne evt være noget fra sidste gang, og jeg så bare fik min mens nu her den 17/5 alligevel..

Jeg ved det ikke.. Jeg er bare lost.. :/

Anmeld

5. juni 2011

1000Ben

Jeg var over 6 uger henne ved begge mine tests før de viste positiv. Nogle bløder en smule og så holder det op igen fordi man er gravid. Lad evt. din læge hjælpe dig - går ud fra du gerne vil være gravid?  Det kommer nemlig helt an på hvor meget af det der hormon man udskiller gennem tisset og jeg udskiller nemlig ekstremt lidt... 

Men jeg kan da godt forstå at du er lidt lost 

Anmeld

5. juni 2011

MissGeoh

Stefanie8 skriver:

Jeg var over 6 uger henne ved begge mine tests før de viste positiv. Nogle bløder en smule og så holder det op igen fordi man er gravid. Lad evt. din læge hjælpe dig - går ud fra du gerne vil være gravid?  Det kommer nemlig helt an på hvor meget af det der hormon man udskiller gennem tisset og jeg udskiller nemlig ekstremt lidt... 

Men jeg kan da godt forstå at du er lidt lost 

Ahhh okay, på den måde.. Jeg tænkte også jeg ville kontakte min læge i morgen. Så nu ser jeg hvad de siger..

Jeg er bare træt af det skal være sådan.. 

Jeg er også bare KONSTANT oppustet.. 

Anmeld

5. juni 2011

1000Ben

Det kunne godt lyde som om der måske er en lille en i mavsen på dig ) Men bliv nu ikke skuffet hvis testen hos lægen også viser negativt - jeg blev også testet hos lægen og den viste negativ, - OG JEG VAR GRAVID ) Held og lykke 

Anmeld

5. juni 2011

MissGeoh

Stefanie8 skriver:

Det kunne godt lyde som om der måske er en lille en i mavsen på dig ) Men bliv nu ikke skuffet hvis testen hos lægen også viser negativt - jeg blev også testet hos lægen og den viste negativ, - OG JEG VAR GRAVID ) Held og lykke 

Jeg tror jeg køber mig en test i morgen og ser hvad den viser.. Hvis der er noget så er jeg vel en 7 uger henne.. :/

Og tak for held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.