Nogen som har testet for graviditet på ÆL-test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Anonym trådstarter

Hei.

Har hørt at man muligvis ken teste for graviditet på en ÆL-test..

Nogen der har prøvet det og som måske har et billede af testen de kan lægge ind??

Har ingen G-test hjemme men ved at min mand og jeg ramte ÆL dagen så prøvede med en ÆL-test her 3 dage før testdag og den var næsten helt positiv..

Kan det være et tegn på at jeg rent faktisk er gravid???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hei.

Har hørt at man muligvis ken teste for graviditet på en ÆL-test..

Nogen der har prøvet det og som måske har et billede af testen de kan lægge ind??

Har ingen G-test hjemme men ved at min mand og jeg ramte ÆL dagen så prøvede med en ÆL-test her 3 dage før testdag og den var næsten helt positiv..

Kan det være et tegn på at jeg rent faktisk er gravid???

Ja det kan man, de to hormoner der testes for er beslægtede...

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ja det kan man, de to hormoner der testes for er beslægtede...

Okay.. Men ved du om stregerne på en ÆL-test så skal være lige tydelige???

Anmeld

5. juni 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Okay.. Men ved du om stregerne på en ÆL-test så skal være lige tydelige???

Ikke ved graviditet, men den skal ved ægløsning... Men du er ikke sikker før du har taget en graviditets test... For denne slår ikke ud på ægløsning...

Anmeld

5. juni 2011

Muffinmus

Min ÆL test var KNALD postivt, DOBBELT så ød som selve teststregen. Så ved min datter var den i hvert fald gasnke tydelig pang rød da jeg blev gravid med hende.

Så jo, nogle gange kan man godt teste, men du kan jo bare ikke regne med det. Men sjovt at prøve det.-)

Anmeld

5. juni 2011

VNB

hehe ja det prøvede jeg faktisk dengang jeg blev gravid

den første streg på ÆL testen blir meget meget tydelig hvis man er gravid. (men jeg ville nu ikke anbefale nogen at stole fuld ud på sådan en test, da den jo også kan vise meget rød streg ved ægløsning... og man kan derfor ikke regne med om man er gravid eller ej jo...)

her er lige det billede som jeg tog af testene (en ÆL + en normal G-test) for at "bevise" at ÆL test også duer som G-test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Min ÆL test var KNALD postivt, DOBBELT så ød som selve teststregen. Så ved min datter var den i hvert fald gasnke tydelig pang rød da jeg blev gravid med hende.

Så jo, nogle gange kan man godt teste, men du kan jo bare ikke regne med det. Men sjovt at prøve det.-)

Okay. Ja for undrede mig over at ÆL-testen var så tydelig nu det er 11 dage siden at jeg havde ÆL.. Så burde den da være næsten utydelig eller er det mig der ikke forstår mig på de ÆL teste???????

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

VNB skriver:

hehe ja det prøvede jeg faktisk dengang jeg blev gravid

den første streg på ÆL testen blir meget meget tydelig hvis man er gravid. (men jeg ville nu ikke anbefale nogen at stole fuld ud på sådan en test, da den jo også kan vise meget rød streg ved ægløsning... og man kan derfor ikke regne med om man er gravid eller ej jo...)

her er lige det billede som jeg tog af testene (en ÆL + en normal G-test) for at "bevise" at ÆL test også duer som G-test

Wow ligner næsten min ÆL-test.. Hvor langt henne var du da du testede med ÆL- testen??

Anmeld

5. juni 2011

VNB

Anonym skriver:

Wow ligner næsten min ÆL-test.. Hvor langt henne var du da du testede med ÆL- testen??

hmm....  der har jeg nok været 6+ (sådan ca)

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

VNB skriver:

hmm....  der har jeg nok været 6+ (sådan ca)

Okay ja jeg er så kun 3+4(5)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.