Omsorgsdage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. november 2008

Juniors mor

- er det noget man kun har når man er ansat i det offentlige?? Talte med nogle venner om det forleden - de er begge ansat i det private og havde aldrig hørt om omsorgsdage.....

Helle - indehaver af 2 omsorgsdage pr år pr barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Susan1978

jeg har heller ikke omsorgsdage, men jeg har barnets 1 sygedage.. også har jeg 5 feriefridage. + 3 flexdage.. Arbejder også i det private.

Anmeld

24. november 2008

Kaufie

Aner det faktisk ikke..... Lidt pinligt....

Var først ansat i firmaet som vikar i 15 mdr - og blev så genansat med min gamle anciennitet mht pension og opsigelsesvarsler.... men hvordan det ser ud på ferie-fridags/omsorgsdags området.... det må jeg lige spørge efter i morgen...

Anmeld

24. november 2008

Muffinmus

Tja, det ved jeg sørme ikke.
ER jo ansat i Forsvaret
Men har 4-5 særlige ferie dage, 2 barnets sygedage og 2 omsorgsdage pr barn pr år

Anmeld

25. november 2008

Anja

Det er ikke noget man automatisk har, hvis man er privat ansat. Det kommer jo an på, hvad din kontrakt siger - altså hvad du har forhandlet dig frem til.

Min søster er privat ansat og har IKKE omsorgsdage, jeg er offentligt ansat og har 2 om året per barn.

Anmeld

25. november 2008

Tikki

Det er en offentligt ansat ting ja -jeg er offentligt ansat og har 2 dage om året, mens min mand er privat ansat og har ikke.....til gengæld har han så 10 ugers barsel med fuld løn

Anmeld

25. november 2008

tmk

Ja og nu skal i huske at i har 4 i år da vi ikke har holdt de to fra siste år og de skal holdes inden nytår
kh. tmk der har holdt 8 omsagsdage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.