læber....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. november 2008

Juniors mor

Denne kulde har været rigtig hård ved Julies læber. I morges da hun vågnede havde hun størknet blod på læberne og flere rifter på underlæben . Havde slet ikke tænkt på at give hende læbepromade på, men har nu købt sådan en flydende en, der er nem at smørre ud, så hun kan få dejlige bløde baby-læber igen .
Har kulden også været hård ved jeres børns læber....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Susan1978

bare du lover mig ikke at smøre hende med en der er fyldt med vand også (labello eller sådan noget) lægge hende ud at sove,for så blir det bare værre..

Emil er også helt tør i huden nu hvor kulden rigtig bider.. så der smørres godt i fed creme morgen og aften.

Anmeld

24. november 2008

Kaufie

Her har vi ikke mærket noget på læberne. Men Williams kinder var knaldrøde her til aften - så går lidt ud fra at det er pga kulden.

Hvad smører I dem i? Kinderne og læberne?

Anmeld

24. november 2008

Astrid P

Weleda har en super god 'wind and weather cream' til de kolde dage... Du kan se den her:

http://www.noahogvictoria.dk/product.asp?product=8184

Den har brugte vi hele sidste vinter, og der er stadig noget tilbage. Den er meeeeeget drøj i brug!!!

KH Astrid

Anmeld

24. november 2008

linemus

Vi havde en super sundhedsplejerske til Sebastian, og hun anbefalede Ceridal, som kan købes på apoteket. Den er tyk, og man skal ikke bruge ret meget, og så er den uden alle de grimme stoffer osv. Vi brugte den både til hans kinder og læber, og jeg har selv brugt den meget til meget tørre hænder.

- Line

Anmeld

24. november 2008

Mary

linemus skriver:

Vi havde en super sundhedsplejerske til Sebastian, og hun anbefalede Ceridal, som kan købes på apoteket. Den er tyk, og man skal ikke bruge ret meget, og så er den uden alle de grimme stoffer osv. Vi brugte den både til hans kinder og læber, og jeg har selv brugt den meget til meget tørre hænder.

- Line

Ceridal Vi har en til at ligge i hver af pigernes kurv i vuggestuen, og vi har en herhjemme. Det er en rigtig god creme til vintertørre barnekinder, næse, læber, hage og andre tørre plamager rundt omkring på de små.

Anmeld

24. november 2008

ka li ja

altså her har vi sprukne kinder.. så vi bruger 8hr creme fra EA,
der er ingen vand i og den er lækker fedtet og huden blir rigtig fin efter det er tørret ind

Anmeld

24. november 2008

Astrid P

ka li ja skriver:

altså her har vi sprukne kinder.. så vi bruger 8hr creme fra EA,
der er ingen vand i og den er lækker fedtet og huden blir rigtig fin efter det er tørret ind

Den er altså også genial! Faktisk minder Weleda-cremen meget om den i konsistens...

Anmeld

24. november 2008

ka li ja

Astrid P skriver:

Den er altså også genial! Faktisk minder Weleda-cremen meget om den i konsistens...

lugter den også lige så slemt.. puha jeg syntes den er grum... men bruger den som læbepomade

Anmeld

24. november 2008

Astrid P

Nej, det gør den ikke. EA cremen lugter lidt af får, og det synes jeg ikke at Weleda cremen gør. Den lugter ikke godt, men heller ikke dårligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.