Cola ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2008

Honningblomst

Jeg lod være...også med alt det andet de fraråder...af den ene grund, HVIS der gik noget galt så ville jeg ikke sidde tilbage og banke mig selv i hovedet med jeg havde gjort noget galt.
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

wamse

Jeg drak cola under alle 3 graviditeter, havde faktisk ikke hørt at man ikke skulle, men jeg drak det nu slet slet heller dagligt. Fik også en kop kaffe i ny og næ.

Anmeld

24. november 2008

twinboys

Jeg drak slet ikke cola..

Anmeld

24. november 2008

ønske75

til Mathidle: Jeg ahr regnet mig frem til at ejg ahr termin den 29. Juli næste år:-) Men lad os se hvad lægen siger næste tirsdag:-)

Anmeld

24. november 2008

Mathilde

ønske75 skriver:

til Mathidle: Jeg ahr regnet mig frem til at ejg ahr termin den 29. Juli næste år:-) Men lad os se hvad lægen siger næste tirsdag:-)

Det bliver da spændende.
Ellers kan du google "terminsberegner" og indsætte den første dag i din sidste mens. og så regner den din termin ud.

Så skal du da med i juli 09 gruppen

Anmeld

27. november 2008

Mira0911

ønske75 skriver:

Hvordan er det nu lige det er......er det ok at drikke cola (jeg drikker light) i graviditeten.......har læst mig til at det er bedst at undgå koofein....hvad gør i andre???

Hilsen Cola og kaffe drikker

Drikker faktisk cola som det passer mig... Det er igen forskelligt fra person til person... Man finder selv us hvad man drikker osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.