Cola ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.226 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. november 2008

ønske75

Hvordan er det nu lige det er......er det ok at drikke cola (jeg drikker light) i graviditeten.......har læst mig til at det er bedst at undgå koofein....hvad gør i andre???

Hilsen Cola og kaffe drikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Balderson

Jeg holte mig helt fra cola under hele min graviditet...

Anmeld

24. november 2008

Diana...

Jeg kan normalt ikke li cola men det kan jeg altså godt nu hvor jeg er gravid så jeg drikker en en gang i mellem.

Anmeld

24. november 2008

A.

jeg haft en periode da jeg var gravid hvor jeg skulle bare have cola..da jeg var ved at føde så haft jeg også cola med hehe

Anmeld

24. november 2008

Mca<3

ønske75 skriver:

Hvordan er det nu lige det er......er det ok at drikke cola (jeg drikker light) i graviditeten.......har læst mig til at det er bedst at undgå koofein....hvad gør i andre???

Jeg er desværre cola narkoman .. elsker cola og kan ikke undvære det ,,
jeg drikker måske 3 glas hver anden , tredie dag ,,, det må man gerne ,,,,

Anmeld

24. november 2008

Christinahr

JEg har skåret mit forbrug på cola meget ned. Jo du skal undgå koffein, men i light er der tilgengæld et sødestof... uha har glemt hvad det hedder nu... tænke tænke... nej den er væk, nå men der er sødestof er hormon forstyrrende, så det er jo ikke bedre end koffein

Anmeld

24. november 2008

Katjaro

ønske75 skriver:

Det er okay at drikke cola. Dog bør man overveje hvor meget koffein man indtager.

Jeg mener det hedder 3 kopper kaffe. Og det er nogenlunde det samme for andre koffein holdige fødevarer (altså cola og Te)

Jeg må selv tilstå at jeg ikke overvejer om jeg får for meget, men jeg drikker heller ikke kaffe - og kun vældig tynd te

Hilsen Katja 15+5

Anmeld

24. november 2008

Mathilde

Jeg er også glad for cola og drikker det også selvom jeg er gravid, men ikke så meget og så tit... Jeg har læst at man skal undgå at drikke mere end 3 glas om dagen.
Hvornår har du termin?

Kram fra Mathilde 6+5

Anmeld

24. november 2008

lonemus

Alt med måde, så nyd du de bare indimellem

Lone

Anmeld

24. november 2008

Janep

jeg drak li så meget cola da jeg var gravid som jeg gjorde inden ... jeg drak så heller ikk så meget.

Men tror at medmindre du drikker vildt meget så går det nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.