Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælger dette spisebord billigt.
Det skal hentes i 7000 Fredericia.
En af stolene fejler et eller andet i ryglænet, men tror godt det kan laves..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Sælger dette spisebord billigt. Det skal hentes i 7000 Fredericia. En af stolene fejler et eller andet i ryglænet, men tror godt det kan laves..
eeej, det jo det samme jeg har
her fejler en af stolene også et eller andet
Maggieh skriver: eeej, det jo det samme jeg har her fejler en af stolene også et eller andet
Det er nu et lækkert bord..
Mon det er i alle sæt der er en stol der fejler noget?
MissGeoh skriver: Det er nu et lækkert bord.. Mon det er i alle sæt der er en stol der fejler noget?
jaa det tænkte jeg også lige :p
Maggieh skriver: jaa det tænkte jeg også lige :p
Hæhæ..
hmmmmmmmmm mystisk min moster har også det sæt og der er også en fejl i en stol... så det kunne da godt lyde som om det er i ALLE sæt
aya-zia skriver: hmmmmmmmmm mystisk min moster har også det sæt og der er også en fejl i en stol... så det kunne da godt lyde som om det er i ALLE sæt
Neeej hvor underligt.. :O
Ja det kunne da være man skulle klage.. Selvom det er ved at være 2 år gammelt.. :/
MissGeoh skriver: Neeej hvor underligt.. :O Ja det kunne da være man skulle klage.. Selvom det er ved at være 2 år gammelt.. :/
ja det kan da godt være... men tror måske ik man får noget ud af det når det er så gammelt... min mosters er vel også en 1½-2 år gammelt nu
aya-zia skriver: ja det kan da godt være... men tror måske ik man får noget ud af det når det er så gammelt... min mosters er vel også en 1½-2 år gammelt nu
Nej det var nu heller ikke for at få noget ud af det, men mere for at sige at der altså er en fejl i det, så de kan få styr på det..
MissGeoh skriver: Nej det var nu heller ikke for at få noget ud af det, men mere for at sige at der altså er en fejl i det, så de kan få styr på det..
nååå okay....
men tror du ik der er kommet en ny model af bordet og stolene... jeg tænker bare... det er vel ik så tit man bruger samme model flere år i træk??? hehe HVAD VED JEG... her hjemme er det manden der står for alt det der... jeg skal bare sige om det er pænt eller ej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128