Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: Det var godt Dejligt de var nået frem alligevel Så var Postman Per ikke været forskinket - han havde bare gemt den hi hi Dejligt du er tilfreds SELV TAK for en god handel. Og tak for de rosende ord - Så var det alt spamming værd
Det var godt Dejligt de var nået frem alligevel
Så var Postman Per ikke været forskinket - han havde bare gemt den hi hi
Dejligt du er tilfreds SELV TAK for en god handel.
Og tak for de rosende ord - Så var det alt spamming værd
Liiige precis hehe
Så lidt da, dem har du helt sikkert fortjent Meega øv at hun ligger og sover lige nu hehe, kan ikke vente med at se dem på hende !! Og ja helt klart spammingen værd
btw, så gør det slet ikke noget at jeg ikke fik de ribkante med hehe De er jo lige så søde uden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: Liiige precis hehe Så lidt da, dem har du helt sikkert fortjent Meega øv at hun ligger og sover lige nu hehe, kan ikke vente med at se dem på hende !! Og ja helt klart spammingen værd btw, så gør det slet ikke noget at jeg ikke fik de ribkante med hehe De er jo lige så søde uden
Det var godt - nu er det din tur til at spamme min tråd med billeder
bullerbassen skriver: Det var godt - nu er det din tur til at spamme min tråd med billeder
yeees, will do, will do !!
KaMa skriver: Jep. Vi bliver i dyreriget. Elefant, abe og pingvin til Alvin. Pingvin og snegl til viola. Jeg overfører penge, når du skriver, at de er klar. God arbejdslyst
Jep. Vi bliver i dyreriget. Elefant, abe og pingvin til Alvin. Pingvin og snegl til viola.
Jeg overfører penge, når du skriver, at de er klar.
God arbejdslyst
Så er der bukser klar til jer
bullerbassen skriver: Så er der bukser klar til jer
Waaauv. De er flotte. Du er så sej.
Send mig dit kt nr., så overfører jeg med det samme.
KaMa skriver: Waaauv. De er flotte. Du er så sej. Send mig dit kt nr., så overfører jeg med det samme.
TAK - sender en besked
Hvordan er bukserne i størrelsen? Min pige er på vej ud af en str. 80, så hvad tror du, ville passe bedst - 80/86 eller 86/92?
Anke skriver: Hvordan er bukserne i størrelsen? Min pige er på vej ud af en str. 80, så hvad tror du, ville passe bedst - 80/86 eller 86/92?
Hej
Her bruger Silas 86 i tøj ,men i disse bukser passer han str 80/86.Så vil sige 80/86 til hende. Hvis det er bukser I skal bruge sommeren over
bullerbassen skriver: Hej Her bruger Silas 86 i tøj ,men i disse bukser passer han str 80/86.Så vil sige 80/86 til hende. Hvis det er bukser I skal bruge sommeren over
Super! Så vil jeg gerne købe dem med mariehøns i 80/86, dem med snegle i 50/56, og dem med ugler i 56/62 - hvis de ikke er solgt.
Anke skriver: Super! Så vil jeg gerne købe dem med mariehøns i 80/86, dem med snegle i 50/56, og dem med ugler i 56/62 - hvis de ikke er solgt.
Mariehøne str 80/86 har jeg
Snegle str 50/56 har jeg
Men ugle str 56/62 er desværre solgt
Har lige købt dette stof fra Gaia & co ( jersey stof ) hvis det kunne have interesse - de koster også 60 kr for et par str 56/62
Tar de 2 par fra til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128