Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: Ville du have elefanter istedet for regnbue
Ville du have elefanter istedet for regnbue
Jep. Vi bliver i dyreriget. Elefant, abe og pingvin til Alvin. Pingvin og snegl til viola.
Jeg overfører penge, når du skriver, at de er klar.
God arbejdslyst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmmmmm, har du sendt mine?
KaMa skriver: Jep. Vi bliver i dyreriget. Elefant, abe og pingvin til Alvin. Pingvin og snegl til viola. Jeg overfører penge, når du skriver, at de er klar. God arbejdslyst
Super det fikser jeg Aber til Alvin & snegle - pingviner til Viola er klar Satser på de andre er klar tirsdag .
Skriver så snart produktionen er klar
Maggieh skriver: hmmmmm, har du sendt mine?
ja da - ved ikke hvor lang tid det tar til færøerne ..
Skrev til dig d 30 at de var sendt og du svarede da også tilbage
bullerbassen skriver: ja da - ved ikke hvor lang tid det tar til færøerne .. Skrev til dig d 30 at de var sendt og du svarede da også tilbage
jaaaaer, I know
tænkte bare om der nu var sket et eller andet, siden de stadig ikke er kommet det plejer ikke at tage så lang tid
Maggieh skriver: jaaaaer, I know tænkte bare om der nu var sket et eller andet, siden de stadig ikke er kommet det plejer ikke at tage så lang tid
De er sendt som aftalt så de skulle gerne være der snart.
Nu var der jo hellig dag torsdag ved ikke om det spiller ind
bullerbassen skriver: De er sendt som aftalt så de skulle gerne være der snart. Nu var der jo hellig dag torsdag ved ikke om det spiller ind
Nååårh ja, det jo rigtigt, arhmen det er det sikkert :p
Maggieh skriver: Nååårh ja, det jo rigtigt, arhmen det er det sikkert :p
Det tænker jeg da det er - sendt det er det ihvertifal
bullerbassen skriver: Det tænker jeg da det er - sendt det er det ihvertifal
hvor sjoooovt, tjekkede lige postkassen for en sikkerheds skyld, og der lå de de er såååååååååå flotte, og virkelig flot lavet love them!!!! TAK for en GOD handel
Maggieh skriver: hvor sjoooovt, tjekkede lige postkassen for en sikkerheds skyld, og der lå de de er såååååååååå flotte, og virkelig flot lavet love them!!!! TAK for en GOD handel
Det var godt Dejligt de var nået frem alligevel
Så var Postman Per ikke været forskinket - han havde bare gemt den hi hi
Dejligt du er tilfreds SELV TAK for en god handel.
Og tak for de rosende ord - Så var det alt spamming værd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128