Jonte taler med tegn - endelig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

TbCp

Rosa skriver:

Jeg kan ihvertfald VIRKELIG anbefale den dvd vi har som hedder "Tal med tegn derhjemme" - den er lavet som et børnprogram hvor de viser tegnene mange gange, fin grafik og rigtig hyggelig at se for os alle sammen herhjemme. Det er sjovt at se tegnene blive brugt af andre børn og voksne og virker mindre "skoleagtigt"  Og der musik og sange med også. Jeg har ikke læst bøger, men de findes absolut. Det er bare lidt sværere at se udfra billeder hvordan man laver tegnene. 

Den må jeg have fat i! Måske Liva også vil syn es det er meget sjovt at se, så hun også kan lære at bruge tegnene med lillebror/søster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Skouboe

Du kan købe den her:

http://tegnsprog.ucc.dk/

Fra september. Begge vores ungef elsker den dvd..

Anmeld

5. juni 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Den må jeg have fat i! Måske Liva også vil syn es det er meget sjovt at se, så hun også kan lære at bruge tegnene med lillebror/søster

Jeg glemte at citere. Se ovenfor

Anmeld

5. juni 2011

msax

"tal med tegn" er Mille's ynglings film. Kanin siger hun og løber i spændng hen til fjernsynet og piller ved DVD'en.

Hun har ikke brugt det super meget, men den smule hun har har gjort det så meget nemmere at hjælpe hende.

Vi burde bruge det meget mere til Malte, men det er som om vi glemmer det. Jeg er begyndt at bruge drikke tegnet nu og det er som om han er med på hvad jeg siger - så nu venter jeg spændt på at han begynder at vinke.

at tale med tegn er super hyggeligt.

Anmeld

5. juni 2011

AnneBJ

Hvor tidligt er I startet Jer der har brugt det?

Jeg har overvejet det meget kraftigt nemlig.... 

Supersejt at Jonathan nu er helt med på hvad det er for noget!

Anmeld

5. juni 2011

Rosa

AnneBJ skriver:

Hvor tidligt er I startet Jer der har brugt det?

Jeg har overvejet det meget kraftigt nemlig.... 

Supersejt at Jonathan nu er helt med på hvad det er for noget!

De anbefaler at man starter mellem 6 og 8 mdr, men jeg vil sige at så sent som 12 mdr er OK 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.