Hej piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Mine pille gør heldigvis at jeg kan være til for kvalme kan virkelig ikke forstå hvorfor du ikke bliver sendt på svangerklinikken så du kan få noget mod kvalmen.

Jeg er afsted rimelig tit... Får akupunktur som ikke hjælper... Har kæmpet med det siden det startede.. Og opgiver snart akupunkturen... 

har prøvet Seaband, piller og der ikke noget... 

både læge og sygehus siger, Så længe jeg tager på og kan spise godt fra om eftermiddagen til om aften inden jeg går i seng, så er der slet ikke nogen fare... Har jo taget 17 kg på, lige om snart... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Er ikke helt lige så langt - men synes også jeg har haft det sådan med appetitten  Jeg er ikke sulten på samme måde som jeg plejer, og når jeg er, spiser jeg ikke særligt meget af gangen. Men pladsen er nok også ved at være træng :p hehe

Ellers har jeg det faktisk rimelig ok  Kan stadig bevæge mig og komme rundt og er kun generet af halsbrand med nogle dages mellemrum og væske i kroppen.

Håber i alle kan holde varmen ud! Er i andre generet af væske i kroppen?

Er også generet af væske Igår var det så slemt at jeg måtte ligge med benene oppe da jeg skulle sove. Det gjorde skisme ondt Det er værst i mine "underben" og fødder. Men hænder arme osv er også begyndt at blive øv... Tror det har meget med varmen at gøre, for det er godt nok blevet slemt de sidste par dage. Så det ville ikke gøre mig noget at temperaturen lige falder til de 18-20grader...

Idag har jeg ligget med benene oppe hele dagen, så det er ikke så slemt nu. Men det kan jeg jo ikke lige gøre de næste 5 uger...

Anmeld

6. juni 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Jeg er afsted rimelig tit... Får akupunktur som ikke hjælper... Har kæmpet med det siden det startede.. Og opgiver snart akupunkturen... 

har prøvet Seaband, piller og der ikke noget... 

både læge og sygehus siger, Så længe jeg tager på og kan spise godt fra om eftermiddagen til om aften inden jeg går i seng, så er der slet ikke nogen fare... Har jo taget 17 kg på, lige om snart... 

Jeg fik kun akupunktur 3-4 gang og da det ikke hjalp gik de over til pillerne. For at jeg kunne få det bedre og kunne få så normal en hverdag selvom jeg gik sygmeldt.

Syntes ikke det andet her er rimelig du har jo også en datter du skal kunne tage dig af.

Ved jo så ikke om det var fordi jeg slet slet ikke kunne holde noget i mig og tabte 12 kg på 3 uger.

Anmeld

6. juni 2011

heisamig

Jeg er heldigivs - 7, 9, 13 - ikke generet af væskeophobninger (endnu). Men min læge siger, at jeg nok ikke slipper for det nu når varmen sætter rigtig ind. Jeg er dog optimistisk Jeg er nu 33+4 og vi skal til første omgang fødselsforberedelse på onsdag - iihh hvor jeg glæder mig. Har I været afsted oder was? Synes det begynder at blive liiidt hårdt at gå rundt med kæmpe mave, så jeg begynder allerede at blive utålmodig...hah..

Anmeld

6. juni 2011

heisamig

Jeg er heldigivs - 7, 9, 13 - ikke generet af væskeophobninger (endnu). Men min læge siger, at jeg nok ikke slipper for det nu når varmen sætter rigtig ind. Jeg er dog optimistisk Jeg er nu 33+4 og vi skal til første omgang fødselsforberedelse på onsdag - iihh hvor jeg glæder mig. Har I været afsted oder was? Synes det begynder at blive liiidt hårdt at gå rundt med kæmpe mave, så jeg begynder allerede at blive utålmodig...hah..

Anmeld

6. juni 2011

SaNiNa

heisamig skriver:

Jeg var heller ikke plaget af væske i kroppen sidste gang før en uge op til termin der hævede min fødder ret meget. Denne her gang kan jeg godt have lidt i fødderne om aften hvis jeg har gået meget eller stået op og ja så varmen den gør også sit

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg fik kun akupunktur 3-4 gang og da det ikke hjalp gik de over til pillerne. For at jeg kunne få det bedre og kunne få så normal en hverdag selvom jeg gik sygmeldt.

Syntes ikke det andet her er rimelig du har jo også en datter du skal kunne tage dig af.

Ved jo så ikke om det var fordi jeg slet slet ikke kunne holde noget i mig og tabte 12 kg på 3 uger.

Mon ikke det har noget med det at gøre du ikke kunne holde noget i dig? 

Jeg har ikke tabt mig under denne graviditet, men der imod kan jeg æde om aften, i nogle få tilfælde bliver det i maven, hvis jeg prøver om dagen også... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.