Hej piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Når jeg ikke er gravid har jeg faktisk ikke oplevet væske i kroppen... 

Mit er kun værst om aften.. men det er til at hold ud... 

Årh det er da altid noget så hehe

Sådan har jeg det egentlig også Det er værst lige nu hehe. Men jeg har også været ude og gå hele dagen - så nu er det bare op med benene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

mbm

Katte87 skriver:

Er ikke helt lige så langt - men synes også jeg har haft det sådan med appetitten  Jeg er ikke sulten på samme måde som jeg plejer, og når jeg er, spiser jeg ikke særligt meget af gangen. Men pladsen er nok også ved at være træng :p hehe

Ellers har jeg det faktisk rimelig ok  Kan stadig bevæge mig og komme rundt og er kun generet af halsbrand med nogle dages mellemrum og væske i kroppen.

Håber i alle kan holde varmen ud! Er i andre generet af væske i kroppen?

Jeg har haft væske i mine ben i længere tid nu, men her de sidste par uger har jeg fået rigtig meget væske i mine fingre, udover at alle ringene har måtte ryge, så er jeg begyndt at have decideret ondt i mine led i fingrene, ikke det fedeste når man sidder og skriver hele dagen, men klarer den nok , skal til at huske at drikke noget mere i hvert fald, har hørt at det kunne hjælpe, og mon ikke varmen gør at man har brug for lidt ekstra ekstra væske

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Årh det er da altid noget så hehe

Sådan har jeg det egentlig også Det er værst lige nu hehe. Men jeg har også været ude og gå hele dagen - så nu er det bare op med benene. 

Jeps... benene er også smækket op her....

Anmeld

5. juni 2011

Ka+Ma=Be

mbm skriver:

Jeg har haft væske i mine ben i længere tid nu, men her de sidste par uger har jeg fået rigtig meget væske i mine fingre, udover at alle ringene har måtte ryge, så er jeg begyndt at have decideret ondt i mine led i fingrene, ikke det fedeste når man sidder og skriver hele dagen, men klarer den nok , skal til at huske at drikke noget mere i hvert fald, har hørt at det kunne hjælpe, og mon ikke varmen gør at man har brug for lidt ekstra ekstra væske

Jeg har også smidt ringen Tør ikke andet hehe.

Ja, det er da lidt øv når du skal sidde så meget ved tasterne. Skriver du alene eller sammen med andre der kan tage lidt over? Håber da at det bliver bedre

Anmeld

5. juni 2011

mbm

Katte87 skriver:

Jeg har også smidt ringen Tør ikke andet hehe.

Ja, det er da lidt øv når du skal sidde så meget ved tasterne. Skriver du alene eller sammen med andre der kan tage lidt over? Håber da at det bliver bedre

Bor en times kørsel fra Århus hvor jeg læser, så skriver selv, så jeg ikke skal derop hver dag, og har ikke lige kunne finde andre i mit område som skriver speciale.

men tak satser på at lidt mindre varme også hjælper, men det er nok optimistisk

Anmeld

5. juni 2011

SaNiNa

Ja jeg elsker det, bruge hele dagen på solvognen mens Nicklas leger i haven.

Men søger dog skygge fra 11.30-15.00 der har det altså været alt alt for varmt.

Så en god bog og min solvogn gør at min sygmeldning ikke er ulidelig.

Anmeld

5. juni 2011

mbm

Sanne og Nicklas skriver:

Tror måske også jeg ville synes det var federe med det lækre vejr, hvis man kunne komme ud og nyde det med en god bog

lyder i hvert fald lækkert

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Hvis ikke døjede med kvalme og opkast, gjorde jeg det gerne..

Anmeld

5. juni 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Hvis ikke døjede med kvalme og opkast, gjorde jeg det gerne..

Mine pille gør heldigvis at jeg kan være til for kvalme kan virkelig ikke forstå hvorfor du ikke bliver sendt på svangerklinikken så du kan få noget mod kvalmen.

Anmeld

5. juni 2011

SaNiNa

mbm skriver:

Tror måske også jeg ville synes det var federe med det lækre vejr, hvis man kunne komme ud og nyde det med en god bog

lyder i hvert fald lækkert

Ja det er skønt, da jeg ventede Nicklas hvad vi heller ikke rigtig have som vi kunne benytte og side inden for i solskin er altså ret kedelig. Og med bækkenløsning denne her gang også ja så er haven altså ret god at have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.