Karina. Det her er KUN for din skyld <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Barbamama

mariamiss6 skriver:

hah jeg siger ALTID til folk at de IKKE skal bruge en dejskraber eller andet værktøj der har et håndtag med en PÅSAT dejskraber....

Jeg har selv knækker hver og een jeg har forsøgt at bruge til det, så jeg har købt et lille lager af tupperwares de bedste... Desværre er det ikke en jeg kan finde på deres hjemmeside, sådan lige umiddelbart... Det er ikke deres silikone dejskraber nemlig....

Ja og jeg tænkte faktisk på dig for jeg kunne huske du havde sagt at jeg skulle bruge en plastikdejskraber i ET stykke og så glemte jeg at købe en da jeg handlede ind. Så tænkte jeg at så bruger jeg sgu da bare paletkniven, men den holdt så heller ikke. Resten blev blandet med en grydeske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

mariamiss6

michella80 skriver:

Ja og jeg tænkte faktisk på dig for jeg kunne huske du havde sagt at jeg skulle bruge en plastikdejskraber i ET stykke og så glemte jeg at købe en da jeg handlede ind. Så tænkte jeg at så bruger jeg sgu da bare paletkniven, men den holdt så heller ikke. Resten blev blandet med en grydeske

Hehe, jeg har engang prøvet mig med en ske også, det gik heller ikke synes jeg, fordi MMF bliver jo ved med at sætte sig i fordybningen, og så bliver det ikke blandet med alt det andet jo... 

Men måske det kan gå, hvis man ikke rører rundt, men hele tiden og fra starten af, bare vender og trykker, folder og trykker....

Føler mig helt beæret over at du kunne huske jeg havde sagt sådan heheh... Altså ved "navn" mener jeg....

Kan være jeg skal tage et billede af den tupperware dejskraber jeg har, for den ER nemlig rigtig god

Måske har vi en tupperwaredame her inde, som kan skaffe nogle hjem hvis det bliver nødvendigt

Anmeld

5. juni 2011

Barbamama

mariamiss6 skriver:

Hehe, jeg har engang prøvet mig med en ske også, det gik heller ikke synes jeg, fordi MMF bliver jo ved med at sætte sig i fordybningen, og så bliver det ikke blandet med alt det andet jo... 

Men måske det kan gå, hvis man ikke rører rundt, men hele tiden og fra starten af, bare vender og trykker, folder og trykker....

Føler mig helt beæret over at du kunne huske jeg havde sagt sådan heheh... Altså ved "navn" mener jeg....

Kan være jeg skal tage et billede af den tupperware dejskraber jeg har, for den ER nemlig rigtig god

Måske har vi en tupperwaredame her inde, som kan skaffe nogle hjem hvis det bliver nødvendigt

Ja men du var så sød at give mig et meget langt svar om noget MMF engang da jeg skulle prøve at lave det første gang. Jeg gjorde også det der med at folde og trykke det bedste jeg kunne. He he...

Og jeg tror ikke jeg skal ud og investere i redskaber for jeg bliver sgu bare aldrig dygtig til det der. Jeg har heller ikke tålmodigheden. Ha ha ha. Såååå, det her bliver nok den pæneste kage jeg får lavet. Og det siger vidst ikke så lidt.

Anmeld

5. juni 2011

mariamiss6

michella80 skriver:

Ja men du var så sød at give mig et meget langt svar om noget MMF engang da jeg skulle prøve at lave det første gang. Jeg gjorde også det der med at folde og trykke det bedste jeg kunne. He he...

Og jeg tror ikke jeg skal ud og investere i redskaber for jeg bliver sgu bare aldrig dygtig til det der. Jeg har heller ikke tålmodigheden. Ha ha ha. Såååå, det her bliver nok den pæneste kage jeg får lavet. Og det siger vidst ikke så lidt.

Arj du kan sagtens gøre det pænere igen

Anyways, den dejskraber fra TW ER bare den bedste jeg  nogensinde har haft... Eneste minus er at den ikke tåler en tur på panden ER testet

Men, jeg bruger den RIGTIG meget og til ALT muligt

men som med alt andet TW så er den jo lidt pebret i prisen Desværre

Jeg har ikke mindre end 3 i skuffen lige pt heheh... 

Dejligt eens råd er værd at huske

Anmeld

5. juni 2011

Barbamama

mariamiss6 skriver:

Arj du kan sagtens gøre det pænere igen

Anyways, den dejskraber fra TW ER bare den bedste jeg  nogensinde har haft... Eneste minus er at den ikke tåler en tur på panden ER testet

Men, jeg bruger den RIGTIG meget og til ALT muligt

men som med alt andet TW så er den jo lidt pebret i prisen Desværre

Jeg har ikke mindre end 3 i skuffen lige pt heheh... 

Dejligt eens råd er værd at huske

Det var bestemt værd at huske. Du skrev et meget langt svar og det syntes jeg bare var så godt. Det gjorde at jeg turde at prøve at vove mig ud i det.

Og ja TW er dyrt!

Anmeld

5. juni 2011

mariamiss6

michella80 skriver:

Det var bestemt værd at huske. Du skrev et meget langt svar og det syntes jeg bare var så godt. Det gjorde at jeg turde at prøve at vove mig ud i det.

Og ja TW er dyrt!

Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.