Karina. Det her er KUN for din skyld <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Den er for SEJ!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Den er for SEJ!!!!!!!!

Ha ha ha tak!!!

Anmeld

4. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Tak

Anmeld

4. juni 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ha ha ha tak!!!

Det er mig som takker! Fordi du gad tilfredsstille min nysgerrighed!

Anmeld

4. juni 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er mig som takker! Fordi du gad tilfredsstille min nysgerrighed!

Årh det var da så lidt. Jeg havde sgu lidt præstationsangst over at skulle lægge et billede herind af den, når der er så mange VILDT dygtige herinde. Så kunne den her kage jo fanme være lavet pænere af en 5-årig  Men gutterne blev glade så det var godt.

Jeg sagde også til Casper: Hvad sagde de?? Kom nu, jeg skal lige have styrket min selvtillid lidt

Anmeld

4. juni 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Årh det var da så lidt. Jeg havde sgu lidt præstationsangst over at skulle lægge et billede herind af den, når der er så mange VILDT dygtige herinde. Så kunne den her kage jo fanme være lavet pænere af en 5-årig  Men gutterne blev glade så det var godt.

Jeg sagde også til Casper: Hvad sagde de?? Kom nu, jeg skal lige have styrket min selvtillid lidt

Ej men det er jo første gang nogensinde! Det er sgu et fair resultat:0) og lige i øvrigt, så er Carla bare SÅ kær på sommer billederne!

Anmeld

4. juni 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Ej men det er jo første gang nogensinde! Det er sgu et fair resultat:0) og lige i øvrigt, så er Carla bare SÅ kær på sommer billederne!

Tak gange to! Og ja jeg synes bare hun ser så fin ud i sit sommertøj!

Anmeld

4. juni 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Tak gange to! Og ja jeg synes bare hun ser så fin ud i sit sommertøj!

Og så de der fantastiske rottehaler!

Anmeld

4. juni 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Og så de der fantastiske rottehaler!

Jaaaa

Anmeld

4. juni 2011

mariamiss6

michella80 skriver:

Det var da jeg skulle røre det der marshmallow sammen med flormelisen. Så blev det bare så hårdt og ja så knak den sgu!

hah jeg siger ALTID til folk at de IKKE skal bruge en dejskraber eller andet værktøj der har et håndtag med en PÅSAT dejskraber....

Jeg har selv knækker hver og een jeg har forsøgt at bruge til det, så jeg har købt et lille lager af tupperwares de bedste... Desværre er det ikke en jeg kan finde på deres hjemmeside, sådan lige umiddelbart... Det er ikke deres silikone dejskraber nemlig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.