nogle der kan hjælpe eller selv har prøvet før??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Nina-G

lyder underligt, men er blevet lidt nysgeri,
var ude hos kærestens bedsteforældre meget her på det sidste for er ude for at hjælpe med at sætte i stand,
den sidste uge måske lidt over har jeg virkelig haft det som om min mins, endnu engang ville have ny start dato,
(min sidste  start dato var den 16.maj)
og haft lidt uro i kroppen, men så igår og i dag har jeg virkelig som om jeg har tømmermænd, eller "sådan klarm i kroppen" efter en druk tur, men jeg har ikke været fuld i 2011, bryder mig ikke om det mere,
- Når men kæresten farmor er gammel jordmor, og de sagde begge at jeg er gravid, men sagde passer ikke isåfald ville jeg ikke kunne ligge mærke til det endnu, så det måtte ha været noget jeg har spist, så grinte hans farmor bare kvalme og uro kan komme nogle timer efter befrugtningen 
så hun glædet sig til om nogle dage og jeg havde fundet ud a det ikke er noget jeg har spist,

- nogle der har prøvet noget lignede og teste positiv efter, ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nina-G skriver:

var ude hos kærestens bedsteforældre meget her på det sidste for er ude for at hjælpe med at sætte i stand,
den sidste uge måske lidt over har jeg virkelig haft det som om min mins, endnu engang ville have ny start dato,
og haft lidt uro i kroppen, men så igår og i dag har jeg virkelig som om jeg har tømmermænd, eller "sådan klarm i kroppen" efter en druk tur, men jeg har ikke været fuld i 2011, bryder mig ikke om det mere,
- Når men kæresten farmor er gammel jordmor, og de sagde begge at jeg er gravid, men sagde passer ikke isåfald ville jeg ikke kunne ligge mærke til det endnu, så det måtte ha været noget jeg har spist, så grinte hans farmor bare kvalme og uro kan komme nogle timer efter befrugtningen 
så hun glædet sig til om nogle dage og jeg havde fundet ud a det ikke er noget jeg har spist,

Man kan godt føle sig rigtig træt og utilpas i starten. 

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

Nina-G skriver:

Har ikke prøvet det selv eller noget ligende.

Jeg skulle have haf min mens imorgen, men jeg testede positivt for 3 dage siden Nogle kan mærke det hurtigt, andre gå i flere uger..

Hvordan er din cyklus?? Hvor lang tid er der til, du forventer mens igen?

Anmeld

4. juni 2011

Madam Blå

Jeg havde det generelt dårligt i små to uger inden jeg testede positivt.. Småsyg, træt, øm i maven... Så nogle kan mærke noget meget tidlig

Anmeld

13. juni 2011

Nina-G

Honey's Kone<3 skriver:

Har ikke prøvet det selv eller noget ligende.

Jeg skulle have haf min mens imorgen, men jeg testede positivt for 3 dage siden Nogle kan mærke det hurtigt, andre gå i flere uger..

Hvordan er din cyklus?? Hvor lang tid er der til, du forventer mens igen?

tak for svar,
ventede mens den 16 (tror jeg)
-mig og kæresten snakked frem og tilbage men kunne pludselig ikk huske om sidste mens var der som den skulle d 16 eller om det var der den fucked op og kom allerede den 1.maj??
-lidt irriterendene...
har bestilt tid til lægen og sagt jeg vil have en blod prøve for et eller andet er der galt, der skal jeg så op tirsdag, og gemmen tjekkes,
ville ændre livstil, og ville begynde at løbe, men blev nødtil at stoppe da jeg fik så sindsygt ondt, og føgelsen af at mit underliv var ved at rive sig løst.

lørdag eftermiddag, fik jeg så min mens (eller??
stopped søndag formiddag) 

nu må jeg se hvad lægen finder ud af
håber han kan hjælpe

Anmeld

13. juni 2011

Nina-G

men tak for svar

glæder mig til hva lægen siger

Anmeld

13. juni 2011

rogerrasch

Nina-G skriver:

jeg fandt ud af at jeg var gravid i torsdags, og jeg havde også efterfølgende uro i kroppen sådan mens lignende smerter men ikke andre symtomer, har ikke ømme bryster eller kvalme, er først lige begyndt at få ømme bryst vorter og intet andet så kunne godt tyde på en graviditet. hvornår skal du have din mens næste gang??

Anmeld

13. juni 2011

Nina-G

rogerrasch skriver:

jeg fandt ud af at jeg var gravid i torsdags, og jeg havde også efterfølgende uro i kroppen sådan mens lignende smerter men ikke andre symtomer, har ikke ømme bryster eller kvalme, er først lige begyndt at få ømme bryst vorter og intet andet så kunne godt tyde på en graviditet. hvornår skal du have din mens næste gang??

den 16. 6 tror jeg ellrs skulle jeg have haft det den 1.6 er blevet meget i tvivl, så venter til tirsdag og høre lægen

Anmeld

13. juni 2011

rogerrasch

Nina-G skriver:

den 16. 6 tror jeg ellrs skulle jeg have haft det den 1.6 er blevet meget i tvivl, så venter til tirsdag og høre lægen

okay men ellers så prøv at tage en test, nogle kan allerede teste positiv et par dage før forventet menses og hvis den så er negativ så test igen om 3 dage

Anmeld

14. juni 2011

Nina-G

har lige testet stadig negativ,

-der skulle være svar på mine blodprøver om 2 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.