Umulige at stille tilfredse...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. november 2008

Rasmine

Er Jeres poder også det?
Rasmus er sgu en mundfuld for tiden.
Om det er fordi han har "savnet" vuggestuen aner jeg ikke.
men det ene øjeblik vil han være oppe, det næste vil han ned, så bliver han tosset hvis han ikke lige kan kome op igen når det passer ham.

Han er en ål på puslebordet.

Så vil han se Teletubbies. Så gider han ikke det.

Så skal vi spise, og han render rundt og råber Mam Mam.
Men så gider han ikke op i stolen.

Det ene øjeblik er han Mors dreng, det næste øjeblik vil han overhovedet ikke kendes ved mig, og det næste øjeblik er han fars dreng, men pludselig vil han slet ikke se på Lars.

Mette - på vej på job, til 22 i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Anja

Her er det mest stædigheden, der kan drives os til vanvid. Elias er voldsomt stædig ! I går brugte han det meste af en time på at gå ind til Jonas´ skab, åbne det og pege på bræstspillene og sige "miin miin", så sagde vi "nej, det skal vi ikke lege med" og prøvede at vise ham noget andet legetøj, så tudede han og sådan gentog de sig igen og igen - han ville bare ikke give op !

Dernæst har han vist ved at blive mere bevist om prutter og puuhh (som bæ hedder her). Hver gang han prutter, tror han at han har lavet puuhh og så kommer han hen, peger på sin numse og sige beee (ble). Selv når drengen tisser kommer han og vil have en ren ble ! Synes jeg tjekker den ble hele tiden.

Til det med ålen på puslebordet, har det hjulpet her, at vi er gået over til at bruge alm drenge undertøj i stedet for bodyer og så bliver han skiftet på gulvet, ofte stående, hvis han bare har tisset .... Det er sådan dp gør og der ligger han stille, så det har vist smittet af her hjemme også

Anmeld

24. november 2008

Tikki

Ja!! Iza vil det ene og så det andet....så vil hun ikke spise det, jeg serverer og peger på 117 andre ting, men det vil hun så heller ikke have...så vil hun godt spise alligevel, men så har jeg måske fået givet hende en forkert kop at drikke af......så vil hun ud at lege, men når vi så kommer ud, så hyler hun over det mindste og hvis tingene ikke lige sker i rette tempo så hyler hun igen.....osv osv... Så jo jo - kender det skam kun alt alt for godt

Anmeld

24. november 2008

Rasmine

Til det med ålen på puslebordet, har det hjulpet her, at vi er gået over til at bruge alm drenge undertøj i stedet for bodyer og så bliver han skiftet på gulvet, ofte stående, hvis han bare har tisset .... Det er sådan dp gør og der ligger han stille, så det har vist smittet af her hjemme også

Herlig idé, det skal vist prøves, kan alligevel ikke få body'er som er store nok mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.