Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Den er jeg med på, så du siger bare til
Den er jeg med på, så du siger bare til
Jep, jeg skriver hvis jeg ikke har hørt noget i morgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sne190810 skriver: Den vil jeg gerne melde mig på, hvis hun ikke er interesseret
Den vil jeg gerne melde mig på, hvis hun ikke er interesseret
det vil være fint. Den ligger bare og fylder i skabet
Mumto3 skriver: det vil være fint. Den ligger bare og fylder i skabet
Har du andet der ligger og fylder
Jeg har en katvig- dragt til salg. Den er stribet i farverne hvid og pink og har korte ærmer og korte ben. Jeg vil gerne oploade et billed, men det kan jeg ikke lige nu på baby.dk (nogle gange kan jeg, andre gange ikke. det er lidt mærkeligt) Den kan du få for 55kr inkl porto
Jeg har en katvig- dragt til salg. Den er stribet i farverne hvid og pink og har korte ærmer og korte ben. Jeg vil gerne oploade et billed, men det kan jeg ikke lige nu på baby.dk (nogle gange kan jeg, andre gange ikke. det er lidt mærkeligt)
Den kan du få for 55kr inkl porto
Den snupper jeg - sender du mig en pb med dine oplysninger?
132319 skriver: Jep, jeg skriver hvis jeg ikke har hørt noget i morgen
Sælg du den bare til dorthemus, da jeg er usikker på farven... Så få du den afsat i stedte for at afvente min usikkerhed
Rsa skriver: Sælg du den bare til dorthemus, da jeg er usikker på farven... Så få du den afsat i stedte for at afvente min usikkerhed
Ok, det gør jeg
dorthemus skriver: Har du andet der ligger og fylder
Ja, hvad størrelse er du interesseret i? og er det kun mærketøj du er interesseret i?
Mumto3 skriver: Ja, hvad størrelse er du interesseret i? og er det kun mærketøj du er interesseret i?
80 i sommertøj og ellers derover hvis det er i god stand..og ja
dorthemus skriver: 80 i sommertøj og ellers derover hvis det er i god stand..og ja
altså ja til mærketøj?
Mumto3 skriver: altså ja til mærketøj?
Jeps
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128