Nu tror jeg endelig at der sker noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

Clisolka

Tillykke med ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

baby012

Kæmpe Tillykke  !!!  

Anmeld

4. juni 2011

metski83

Tillykke med ham

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

tatii72 skriver:

Takker allesammen. Så kom Michael til verden i morges klokken 6.38

Fødslen varede i 3 t. og 30 min fra første ve til han var ude. Det gjorde ikke mere ondt end jeg kunne klare  Og han fløj ud af mig sammen med vandet i een presse ve, så han blev født "med skjorte på".

Vi har det fint allesammen ingen smerter eller noget, dog er vi stadig chokerede over at det gik så stærkt

Ps. 53 cm og 3490 gram

Kæmpe stort tillykke.... 

Anmeld

4. juni 2011

LinLin

Tillykke!

Anmeld

5. juni 2011

Vicki G

tatii72 skriver:

1000 tak allesammen

Og Vicki G   for at din fødsel også bliver nem og hurtig 

tak søde  skal sættes igang imorgen, men der kan gå flere dage!

for hun kommer imorgen

Anmeld

5. juni 2011

twinboys

Stort tillykke

Anmeld

5. juni 2011

Minmio

Mange tak allesammen 

Anmeld

5. juni 2011

Zibi_84

tatii72 skriver:

Takker allesammen. Så kom Michael til verden i morges klokken 6.38

Fødslen varede i 3 t. og 30 min fra første ve til han var ude. Det gjorde ikke mere ondt end jeg kunne klare  Og han fløj ud af mig sammen med vandet i een presse ve, så han blev født "med skjorte på".

Vi har det fint allesammen ingen smerter eller noget, dog er vi stadig chokerede over at det gik så stærkt

Ps. 53 cm og 3490 gram

Hold op hvor er du sej!!! Jeg vil huske på din FB når det er min tur om 3 uger! Synes det er fantastisk at høre om de gode fødsler! Gik du i stykker? Mvh. Zibi

Anmeld

5. juni 2011

Minmio

Zibi_84 skriver:

Hold op hvor er du sej!!! Jeg vil huske på din FB når det er min tur om 3 uger! Synes det er fantastisk at høre om de gode fødsler! Gik du i stykker? Mvh. Zibi

Takker

Nej jeg gik overhovedet ikke i stykker, men det er min anden fødsel, så det kunne være derfor

Jeg er selv overrasket over at det gik så forholdvis smertefrit, jeg nåede ikke at få nogle former for smertestillende da det gik så stærkt, men de nåede at give mig en pose med isterninger som jeg lagde på maven når jeg havde veer, og det hjalp rigtig, rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.