Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rigtig god fødsel - sikke en solskinsdag dit lille vidunder kommer til verden på .
God fødsel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor fantastisk stort tillykke med den lille nye og hold op degik godt nok stærkt..
glæder mig til i er kommet hjem så vi kan se billeder
stort tillykke med ham håber min fødsel vil gå lige så hurtig
Stort tillykke.. Det må mán da kalde en super føder
Stort tillykke med ham og den gode fødsel
Takker allesammen. Så kom Michael til verden i morges klokken 6.38 Fødslen varede i 3 t. og 30 min fra første ve til han var ude. Det gjorde ikke mere ondt end jeg kunne klare Og han fløj ud af mig sammen med vandet i een presse ve, så han blev født "med skjorte på". Vi har det fint allesammen ingen smerter eller noget, dog er vi stadig chokerede over at det gik så stærkt Ps. 53 cm og 3490 gram
Takker allesammen. Så kom Michael til verden i morges klokken 6.38
Fødslen varede i 3 t. og 30 min fra første ve til han var ude. Det gjorde ikke mere ondt end jeg kunne klare Og han fløj ud af mig sammen med vandet i een presse ve, så han blev født "med skjorte på".
Vi har det fint allesammen ingen smerter eller noget, dog er vi stadig chokerede over at det gik så stærkt
Ps. 53 cm og 3490 gram
Ej hvor fantastisk. Lyder som en skøn fødsel. Tillykke med den lille dreng. SKØN dag at komme til verden.
stort tillykke med en super fødsel.. og tillykke med lille manden...
Tillykke med den lille ny Og sikke en super hurtig fødsel
Vicki G skriver: stort tillykke med ham håber min fødsel vil gå lige så hurtig
1000 tak allesammen
Og Vicki G for at din fødsel også bliver nem og hurtig
tatii72 skriver: Takker allesammen. Så kom Michael til verden i morges klokken 6.38 Fødslen varede i 3 t. og 30 min fra første ve til han var ude. Det gjorde ikke mere ondt end jeg kunne klare Og han fløj ud af mig sammen med vandet i een presse ve, så han blev født "med skjorte på". Vi har det fint allesammen ingen smerter eller noget, dog er vi stadig chokerede over at det gik så stærkt Ps. 53 cm og 3490 gram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128