Nu vi er i gang med navne .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Balderson

Jeg må indrømme, at jeg ikke er så vild med nogle af dem.. Isak er der ikke så mange der hedder, men tror man kan komme til at sige det hårdt..

Marcus, der er jeg stået helt af.. Af en eller anden mærkelig grund, så kan jeg bare ikke lide det navn..

Jeg er ved at overtale manden, om at vores næste barn skal hedde Bertram eller Anton...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Mca<3

Miamaja skriver:

Han er fodt usa.. en lille amerikaner

Han er helt vidunderlig ,, min niece og nevø er mulat børn for søren da ,,, de er så yndige

Anmeld

26. november 2008

Miamaja

3 gangs mor skriver:

Han er helt vidunderlig ,, min niece og nevø er mulat børn for søren da ,,, de er så yndige

Tak. Ja, vi synes ogsaa han er HELT PERFEKT og VIDUNDERLIG Ohhh.. ja man kan vist godt kalde mig helt forelsket i min lille guldklump

Anmeld

5. december 2008

Nadi

Jeg kan godt lide navnet Isak, men jeg ville nok stave det med C istedet for Marcus er også pænt, det hedder min fætter og han er bare en ballademager!

Min søn hedder Oliver, og i starten var jeg helt vild med det, men da det så var vedtaget at det var navnet vores søn skulle hedde. Kunne jeg pludselig ikke lide det mere, men da jeg fik ham op på maven kunne han bare ikke hedde andet end Oliver.

Jeg tror jeg fik "kolde fødder" fordi det kom så tæt på og blev pludselig meget meget virkeligt at vi skulle have et barn.
Og jeg synes at noget af det mest ærefulde man gør som forældre er at navngive sit barn, så det er jo klart at du vil finde det helt rigtige navn.

Held og lykke med navnevalget

Anmeld

5. december 2008

twinboys

Isak skal staves med c så kan jeg bedre lide det... Men jeg tænker for meget på en lille dreng ved navn isac min venindes søn, som døde kun 6mdr. gammel, så når jeg tænker på navnet isac, ja så kommer tankerne og minderne om ham... Så jeg forbinder isac med døden... Så jeg bryder mig ikke om navnet... Isac er for mig en engel...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.