Nu vi er i gang med navne .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.432 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. november 2008

Mca<3

Jeg syntes på et tidspunkt helt vildt godt om navnet Isak ..
Tænkte hvis jeg fik en søn mere skulle han hedde det . Nu venter vi så en søn og gemalen er vild med navnet Isak,,, nu bryder jeg mig ikke så meget om det mere og kan bedre lide Markus .. Hva syntes i ?? Er Isak for kristent ??? Eller bare underligt ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Honningblomst

Isac er så smukt...markus kan jeg slet ikke ha', det er simpelthen for brugt...men det er bare min mening.
Knus..

Anmeld

24. november 2008

Miamaja

jeg bryder mig slet ikke om navnet Isak har intet at gore om det er kristent eller ej. bryder mig ikke om udtalelsen. virker haardt og kunstigt tmen markus er et sodt navn. smag og behag

Anmeld

24. november 2008

Mca<3

Eva skriver:

Isac er så smukt...markus kan jeg slet ikke ha', det er simpelthen for brugt...men det er bare min mening.
Knus..

Kan slet ikke finde ud af hvor jeg står med det navn mere ,,, Syntes det er sødt og ikke brugt så¨meget men .. Kan man hedde Isak og være 16 år el. 40 ???

Anmeld

24. november 2008

Mca<3

Miamaja skriver:

jeg bryder mig slet ikke om navnet Isak har intet at gore om det er kristent eller ej. bryder mig ikke om udtalelsen. virker haardt og kunstigt tmen markus er et sodt navn. smag og behag

Præcis ,, Det lyder nemlig lidt hårdt og koldt

Anmeld

24. november 2008

Miamaja

3 gangs mor skriver:

Kan slet ikke finde ud af hvor jeg står med det navn mere ,,, Syntes det er sødt og ikke brugt så¨meget men .. Kan man hedde Isak og være 16 år el. 40 ???

det med navne ved du bedst selv naar du har ham i armene , saa er jeg sikker paa du ved hvad du skal kalde ham.

Anmeld

24. november 2008

Mca<3

Miamaja skriver:

det med navne ved du bedst selv naar du har ham i armene , saa er jeg sikker paa du ved hvad du skal kalde ham.

Det er rigtigt , kender det godt fra nr 2 .. man vil bare så godt have sat en navn på

Anmeld

24. november 2008

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Ja da...det kan man da, eller det synes jeg...så smukt et navn.

Anmeld

24. november 2008

Miamaja

3 gangs mor skriver:

Det er rigtigt , kender det godt fra nr 2 .. man vil bare så godt have sat en navn på

Ja, inden jeg fik min son havde jeg en hel klar forestilling om de 2-3 drenge navne jeg bedst kunne lide. og da han kom til verdenen blev det ingen af dem. de passede ikke til ham. er helt vildt begejstret for hans navn nu men har ikke synes det var specielt fantastisk for han fik det

Anmeld

24. november 2008

Mca<3

Miamaja skriver:

Ja, inden jeg fik min son havde jeg en hel klar forestilling om de 2-3 drenge navne jeg bedst kunne lide. og da han kom til verdenen blev det ingen af dem. de passede ikke til ham. er helt vildt begejstret for hans navn nu men har ikke synes det var specielt fantastisk for han fik det

Da vi ventede nr 2 og vidste det blev en dreng besluttede vi os for han skulle hedde Mads .. Vores 2 årige datter så altid Casper the frendly ghost på tv så hun døbte ham Casper allerede inde i maven .. vi syntes det var så sødt hun gjorde det og besluttede os for Casper .
Da han blev født lignede han slet ikke en Casper ,, men hedder Casper i dag og nu passer det fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.