Dvd film købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.674 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

SHERO

Jeg er lidt på jagt efter dvdfilm, helst samlinger, altså over 40-50 stk af gangen... Vel ikke nogen der står med pladsmangel som gerne sælger lidt ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Sofia24

Tullen85 skriver:

Jeg er lidt på jagt efter dvdfilm, helst samlinger, altså over 40-50 stk af gangen... Vel ikke nogen der står med pladsmangel som gerne sælger lidt ud...

Har godt nok ikke selv nogle dvd-er jeg vil af med, men kan måske hjælpe på en anden måde

Jeg har en god veninde som har dvd-film i 100-vis!!!  og er nu nødsaget til at rydde lidt ud i dem, da de fylder...

Hun har snakket om at sætte dem til salg på gul&gratis nemlig...

Genren er især romantisk, komedier, klassikere (som man bare skal ha) og også nogle andre selvfølgelig...

De har altid været vores private Blockbuster  

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Hvad genre er du til? 

Anmeld

3. juni 2011

Frøken J.

Tullen85 skriver:

Altså vi har sindssygt mange film, og kan helt sikkert godt sælge nogen af dem, men måske ikke lige 40-50 af gangen. SKal det være oppe i de størrelsesordner?

Anmeld

3. juni 2011

samantha1986

jeg regner med i morgen at sortere i mine og sætte til salg. Måske der er nogen der du kunne være interesseret i

Anmeld

4. juni 2011

SHERO

Sofia24 skriver:

Har godt nok ikke selv nogle dvd-er jeg vil af med, men kan måske hjælpe på en anden måde

Jeg har en god veninde som har dvd-film i 100-vis!!!  og er nu nødsaget til at rydde lidt ud i dem, da de fylder...

Hun har snakket om at sætte dem til salg på gul&gratis nemlig...

Genren er især romantisk, komedier, klassikere (som man bare skal ha) og også nogle andre selvfølgelig...

De har altid været vores private Blockbuster  

Det må du meget gerne... de skal selvfølgelig bare være orginale og ikke ridset... :-)

Anmeld

4. juni 2011

SHERO

Mira0911 skriver:

Hvad genre er du til? 

Alt undtagen chickflick (romantiske komedier og sådan) og gamle danske film...

Anmeld

4. juni 2011

Lunae

Tullen85 skriver:

Vi har også en del - er det alt, som du er interesseret i?

Anmeld

4. juni 2011

mortilflere

Jeg har barnaby nogen aldrig pakket ud , alle aldrig set

Anmeld

4. juni 2011

SHERO

Frøken J. skriver:

Altså vi har sindssygt mange film, og kan helt sikkert godt sælge nogen af dem, men måske ikke lige 40-50 af gangen. SKal det være oppe i de størrelsesordner?

Grunden til det er så mange, er at så er folk ofte lidt billigere, synes nemlig folk sælger brugte film alt for dyrt, især når der er en risiko for de er ridset, så synes jeg nemlig at 20-25 kr er mange penge, når man kan købe dem brugt med garenti i blockbuster...

Men kommer selvfølgelig også an på titlerne og sådan, men hvis du sortere på du meget gerne sende en liste, så kan jeg se om jeg er interesseret.. Har selv ret mange film selv, og ingen pointe i dobbelt op af nogen jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.