jeg har fandme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. november 2008

Susan1978

cykelt en maraton.. også en spinning maraton...

4 timer med 4 små pauser af 5 min..

de 2 første timer havde vi 2 meget sindsyge og ergiske unge mænd til spinning instruktører, de gav den så meget gas at det fatter man ikke. Jeg tror aldrig jeg har set nogen svede så meget.

efter dem havde vi 2 timer med vores alm instruktør.

vi havde alle lavet lidt mad til en sammenskuds.. som vi spiste bagefter. Men vi var så færdige at vi næsten intet kunne spise og der var heller ik mange af os der snakkede ret meget..

baglempen af det hele kom så i nat, hvor jeg ikke kunne sove, for fuldstændig spændte og krampende lårmuskler og jeg frøs som en gal.
ringede til vagtlægen og spurgte om det var normalt.. men hvad havde jeg forventet at få at vide.. " ta noget panodil og prøv at fald til ro. " , kan de egentlig sige andet de læger..

nå men jeg tog en doppelt dosis smertestillende også gik jeg kold. Idag har jeg overraskende nok sagtens kunne gå og har det fint..

er sgu lidt stolt af mig selv.. hihi

Jannik kalder mig også hans lille cykelrytter.. griner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

Lene76

jeg syntes osse du er sej...... så længe havde jeg ik ku sidde på en spinningcykel.

Knus fra Lene som er blevet helt besat af at spille wiiiiiiiiiiiii

Anmeld

23. november 2008

Astrid P

Fuck du er sej, Susan...

Anmeld

24. november 2008

Lise

Fy for dén, Susan!!! Det er sgu godt gået - det er helt sikkert noget jeg ikke havde overlevet.. SÅDAN!

Anmeld

24. november 2008

Anja

Hold op, hvor er du SEJ!!

Jeg har aldrig prøvet spinning, tror jeg ville dø inden for 10 min, da jeg er i mega dårlig form

Jeg har en motionscykel, hvor det i går lykkedes mig at cykle HELE 7 km før ballerne sov - skal lige siges, at det er ret ubehageligt at stige af en cykel og ikke længere kunne mærke ballerne ! Men jeg hopper op på cyklen igen i dag, og hvem ved måske kan jeg en dag overleve en enkelt times spinning, men en marathon som du har klaret, det tror jeg aldrig jeg kommer i form til.

Godt gået, Susan !

Anmeld

24. november 2008

Rasmine

Sejt Susan.
(hende kender jeg)

Anmeld

24. november 2008

Tikki

cool mama! SÅ sejt!! Og nej..de læger KAN vitterligt ikke give andet råd, så der må sgu blive solgt en del panodiler derude i samfundet

Anmeld

24. november 2008

Juniors mor

Jeg sidder her og sveder og er helt forpustet bare af at læse dit indlæg.....!!!
Du er godt nok SEJ!!! Er det sådan noget du gør hver weekend......?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.