Simon syg, syg, syg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. november 2008

Lise

HVornår mon han bliver rask? Til sommer, eller hur?

Igår fik han pludselig feber, som steg i rekordfart.. idag havde jeg en aftale med mødregruppen, som jeg ikke har set siden sommer, og jeg havde glædet mig sådan, og Simon virkede ok - så vi tog afsted.. Men pga. en feber der ikke ville slås ned af panodil, tog vi også hjem som de første. Og da vi så kom hjem var han bare så sløv og skidt - så vi tog til lægevagten. Inden vi tog afsted drak han en masse tynd mme, så han fik en masse væske... Hos lægen var han stadig bare sløv og skidt - min lille Simon som ellers synes det er sjovt når man kommer til lægen - han hang bare og var brandvarm. En virus, sagde manden, så hjem og i seng. Da vi kom ud i venteværelset brækkede Simon sig ud over mig - temmelig ulæks så hjem med os i en fart. Skiftede vores begges tøj hjemme, hvorefter han brækkede sig på ny - så vi måtte skifte tøj igen.. Ørene flyder til den helt store guldmedalje, så vi har fået nogle øredråber - så må vi se om de kan gøre noget godt for ham..

Oooorker snart ikke at han er syg mere.. han har ikke været ordentlig frisk i over en måned nu. Og stakkels lille Simonmus - han har det så skidt

Brok, brok, brok....................

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

Susan1978

Emil syg syg syg.....

Årrhh lise jeg ved fandme hvordan du har det..

Emil har også bare været syg on and off i ja de sidste 2 mdr.

LIge nu døjer vi med den værste omgang øjenbetændelse jeg har oplevet. Jeg kan slet ikke få bugt med det og det blir bare værre og værre.. Hans øjne er helt rødsprængte og han har bare så meget snask og hver gang han har sovet, kan han slet ikke åbne øjene.

nå men også bare ynk herfra.. jeg håber virkelig at Simon snart får det bedre også er rask i meeeeeeeeeeeget lang tid.

Susan

Anmeld

23. november 2008

Lise

Hvis der er nogen der fortjener at blive rask, så er det fandme Emil... Det må sgu være så hårdt for dig Susan - ikke bare det med at det er svært med arbejde og så videre, men det er bare så hårdt at se på det lille pus, som man elsker højere end noget andet, ha' det dårligt.

Simon har jo egentlig ikke været så ramt før nu...men det er sgu en drøj omgang den her, og jeg har sgu ikke set ham SÅ dårlig før, som han har været idag.. ØV!!!

Anmeld

24. november 2008

Rasmine

Æv æv æv æv...
Hvor nitte.
Kan ikke sige andet end, velkommen til vinteren!

Go' bedring.

PS: varme fusser, altid hjemmesko er regel nummer ét her.

Anmeld

24. november 2008

Tikki

Åh hvor træls - det lyder godt nok som en voldsom omgang den lille mand har - øv øv Rigtig god bedring - kender godt til det med ikke at at kunne se en ende på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.