HVornår mon han bliver rask? Til sommer, eller hur?
Igår fik han pludselig feber, som steg i rekordfart.. idag havde jeg en aftale med mødregruppen, som jeg ikke har set siden sommer, og jeg havde glædet mig sådan, og Simon virkede ok - så vi tog afsted.. Men pga. en feber der ikke ville slås ned af panodil, tog vi også hjem som de første. Og da vi så kom hjem var han bare så sløv og skidt - så vi tog til lægevagten. Inden vi tog afsted drak han en masse tynd mme, så han fik en masse væske... Hos lægen var han stadig bare sløv og skidt - min lille Simon som ellers synes det er sjovt når man kommer til lægen - han hang bare og var brandvarm. En virus, sagde manden, så hjem og i seng. Da vi kom ud i venteværelset brækkede Simon sig ud over mig - temmelig ulæks

så hjem med os i en fart. Skiftede vores begges tøj hjemme, hvorefter han brækkede sig på ny - så vi måtte skifte tøj igen.. Ørene flyder til den helt store guldmedalje, så vi har fået nogle øredråber - så må vi se om de kan gøre noget godt for ham..
Oooorker snart ikke at han er syg mere.. han har ikke været ordentlig frisk i over en måned nu. Og stakkels lille Simonmus - han har det så skidt

Brok, brok, brok....................

Lise
Anmeld