hej i skønne damer
jeg undre mig mere og mere over hvordan jordemødre bør være?
har været til mine scanninger som jeg jo skal, og har 20 dage til termin, alle jordemødre jeg har snakket med og fagfolk i forbindelse med graviditeten har været super søde, og vist tillid til jeg bliver en god mor, selvom jeg står alene med min kommende datter.
Men men men, min egen jordemoder som jeg jo er til de regelmæssige almindelig samtaler med er lidt speciel ifølge mig.
Jeg bor hjemme ved min mor lige nu, og har mit eget værelse (og er glad for at være tæt på min mor de første måneder - men skal jo ikke blive boende hjemme) . Men idag til samtalen med jordemoderen (hvor jeg som altid har min mor med, fordi jeg synes det er hyggeligt) spurgte hun hvordan det gik osv, jeg svarede at jeg synes det går rigtig godt, men at jeg begynder at blive lidt utålmodig og glæde mig til prinsessen kommer til verden 
Hvortil hun svarer at jeg ikke skal være utålmodig fordi det bliver man skør i hovedet af.. Hmm fint nok, vi skal til og gå, men jordemoderen vil lige snakke med mig alene, og så startede snakken: Hun sagde at jeg skulle huske og sige når jeg ikke ville have min mor med osv, hvis jeg ikke synes min mor skulle høre ting vi snakkede om osv (jeg blev dybt forarget da hun sagde det). Og jeg forklarede at jeg nyder og have min mor med. Men der stoppede snakken ikke, så spurgte hun igen det med et sted at bo, hvor jeg havde planer om jeg skulle bo, om jeg nu var sikker på jeg havde nok plads til et lille barn osv.. Alt i alt måden det bliver sagt på når hun siger ting bliver jeg meget ked af det..
Alle har indtil nu sagt jeg ville komme til at klare det fint osv, endda også andre jordemødre og fagfolk jeg havde snakket med, og familie ambulatoriet ønskede ikke at se mig mere end til den samtale jeg var ved lige i starten, da de var overbevist om jeg godt kunne klare det!!!!! Hvorfor er min jordemoder så sådan?
Undre mig meget, og bliver da lidt urolig for jeg har alt klar til Jennifer, jeg drikker ikke, har aldrig taget stoffer og gør jeg heller ikke nu, der er intet at sætte fingre på - men det gør mig nu ked af det hun gang på gang er sådan, som den eneste"! 

Hvordan er jeres jordemoder overfor jer? Og mener i det er forkert min jordemoder er sådan?
Knus 
Anmeld