Træt af at være gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Balinus

I dag er jeg 39+6 – så termin i MORGEN!

Men jeg har slet ingen problemer med at være gravid, maven sidder højt som den har gjort hele vejen, jeg har ikke taget særlig meget på, ingen vand eller smerter og ca. 1 plukve pr. dag.

Så jeg nyder stadig at have min mave – selvom den lille pige ikke er helt så aktiv som for bare en uge siden…

Men alt er gjort klar til vores hjemmefødsel, så lille Balinus kan bare komme når hun er klar…

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Stine Raaholt

Det lyder da rigtig dejligt at du stadig nyder det... der er heller ikke så meget andet at gøre... jeg er i dag en uge over tid og er så småt begyndt at blvie utålmodig...

Men nu har jeg aftaler stort set hver dag frem til 42+0, så jeg har noget andet end en fødsel at se frem til... i aften skal jeg ud at spise sushi med en veninde... dejligt - farmand er helt med på mine planer og tager ungerne alene i aften...

Så jeg er så småt begyndt at vænne mig til tanken om at skulle sættes i gang på mandag, nu må vi se... det kunne være lidt sjovt, hvis det selv går i gang - men jeg kan jo hverken gøre fra eller til....

Dejlig dag til alle og håber der snart kommer mange flere babyer i gruppen

kram Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.