Træt af at være gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.914 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Thereseh

Ihhh, hvor er jeg træt af det nu ! 

Jeg er træt af aldrig at kunne ligge komfortabelt i sengen, skulle vende mig fra højre til venstre side og tilbage igen, flere gange om natten fordi jeg blir' øm i hoften eller låret begynder at sove. 

Jeg er træt af at ha ømme brystvorter, som også er begyndt at lække - så blir' det da i det mindste fedt at der er et formål med det, efter baby er kommet !

Jeg er træt af at ha' væske i fødderne om aftenen og i fingrene om morgenen. 

Jeg er træt af at være sulten, og veje SÅ meget som jeg gør nu (+15-16 kg).

Jeg er træt af de mange plukkeveer som kommer HVER aften efter kl 19, og jeg tror hver gang at nu er det NU. 

Jeg er træt af at skulle tisse hele tiden, og ha' tynd mave mindst en gang i døgnet.

KOM NU UUUUUUUUUUUD

.....

Undskyld jeg brokker, men jeg håber I andre i gruppen forstår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

otlitrom

Copy-paster du fra min hjerne? Jeg har det på helt samme måde!

Vi må gerne ynke! Vi vil bare SÅ gerne have vores børn i armene!

Lige om snart Thereseh, så er de her. Og så gemmer de sig aldrig væk i maven igen!

Anmeld

11. juni 2011

Thereseh

Suk, jeg er STADIG gravid.....Vil så gerne føde ! Har tiltagende plukkeveer, er begyndt at ha' konstant ondt i lænd og ryg, og er bare varm, hævet og træt !!!

Er SÅ glad på dem der har født's vejne, men er DØD misundelig !!! 

Sikke man kan brokke sig i "den søde ventetid". 

Om lidt skal jeg ud at spise sushi med kæresten, det blir dejligt og jeg vil nyde hver eneste bid og forsøge at lade være med at tænke på de negative højgravidstanker. 

Hvad laver I i pinsen, piger?

Anmeld

11. juni 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Suk, jeg er STADIG gravid.....Vil så gerne føde ! Har tiltagende plukkeveer, er begyndt at ha' konstant ondt i lænd og ryg, og er bare varm, hævet og træt !!!

Er SÅ glad på dem der har født's vejne, men er DØD misundelig !!! 

Sikke man kan brokke sig i "den søde ventetid". 

Om lidt skal jeg ud at spise sushi med kæresten, det blir dejligt og jeg vil nyde hver eneste bid og forsøge at lade være med at tænke på de negative højgravidstanker. 

Hvad laver I i pinsen, piger?

Jamen jeg er jo også stadig gravid, til trods for de 46 timers uregelmæssige veer, der gik i sig selv, og plukveerne der nu sørger for at jeg ligger på sofaen hele dagen, fordi jeg har så ondt. Idag har jeg dog trodset smerterne og været i IKEA med manden. Jeg måtte bare UD af huset, og vi manglede et nyt sofabord.. Og nå ja, så har jeg hørt at IKEA har en magisk effekt - det kan sætte fødsler igang. Det blev så ikke min!

Jeg ved der "kun" går 21 dage til jeg bliver sat igang hvis ikke jeg føder inden. Men efter de veer jeg startede med natten til mandag er min tålmodighed røget helt i vasken- Før det var jeg overskudsagtig, havde det fint i kroppen, kunne gå tur og med riiimelig snilde vende mig i sengen. Nu kan jeg intet. Jeg får plukveer af at tisse

KOM UD BABYER! VI VENTER PÅ JER OG ER RIGTIG UTÅLMODIGE!! KOM UD I KÆRLIGHEDEN!!

Jeg sender lige en spandfuld ve-støv til dig.. ***************************************************

Anmeld

11. juni 2011

Raj

kitty skriver:

Jamen jeg er jo også stadig gravid, til trods for de 46 timers uregelmæssige veer, der gik i sig selv, og plukveerne der nu sørger for at jeg ligger på sofaen hele dagen, fordi jeg har så ondt. Idag har jeg dog trodset smerterne og været i IKEA med manden. Jeg måtte bare UD af huset, og vi manglede et nyt sofabord.. Og nå ja, så har jeg hørt at IKEA har en magisk effekt - det kan sætte fødsler igang. Det blev så ikke min!

Jeg ved der "kun" går 21 dage til jeg bliver sat igang hvis ikke jeg føder inden. Men efter de veer jeg startede med natten til mandag er min tålmodighed røget helt i vasken- Før det var jeg overskudsagtig, havde det fint i kroppen, kunne gå tur og med riiimelig snilde vende mig i sengen. Nu kan jeg intet. Jeg får plukveer af at tisse

KOM UD BABYER! VI VENTER PÅ JER OG ER RIGTIG UTÅLMODIGE!! KOM UD I KÆRLIGHEDEN!!

Jeg sender lige en spandfuld ve-støv til dig.. ***************************************************

Åh det lyder jo helt håbløst med veer der går i sig selv, håber snart de kommer igen

Jeg er desværre også et omvandrende bevis på at Ikea ikke hjælper på noget - har været der to gange i denne uge. Til gengæld er min mave også bare én stor plukve når jeg tisser. Mon det tyder på noget godt?

Anmeld

13. juni 2011

Thereseh

kitty skriver:

Pyh, Kitty. Jeg føler med dig. Endnu ikke nogle tegn på "rigtige" veer ? 

Anmeld

13. juni 2011

Thereseh

RQK skriver:

Åh det lyder jo helt håbløst med veer der går i sig selv, håber snart de kommer igen

Jeg er desværre også et omvandrende bevis på at Ikea ikke hjælper på noget - har været der to gange i denne uge. Til gengæld er min mave også bare én stor plukve når jeg tisser. Mon det tyder på noget godt?

Jeg sender dig masser af tanker om en masse veer ! 

Anmeld

13. juni 2011

Thereseh

For at det ikke skal være løgn, er jeg blevet snotforkølet, har fået lidt feber og har hovedpine. IHHHHHH. 

Terminsdagen nærmer sig, og det ser slet ikke ud til at Spunken har lyst til at komme ud. Imens jeg venter, har min krop åbenbart vendt sig imod mig. 

Jeg har aldrig været så hormonel som disse dage, og tror jeg har tudet hver dag i fire dage nu  Suk. 

Men han kommer vel ud.....før eller siden. 

Nu vil jeg smutte i seng, og håbe på at kroppen er mere medgørlig i morgen. 

Anmeld

14. juni 2011

mortilsofieogsara

jeg er også meget træt af og være gravid nu og vil meget gerne føde meget snart, har ondt i hele kroppe og det klør og synes ikke det er til at være til.

havde veer igår aften/nat med det blev ikke til mere

charlotte 40+5

Anmeld

14. juni 2011

Raj

Thereseh skriver:

Jeg sender dig masser af tanker om en masse veer ! 

Åh tak skal du have! Du får lige en masse tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.