Er der nogen herinde der har været i Sydafrika?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Stjernestoev

Lukasmor skriver:

Det kan du tro louise@promoteme.dk og mange tak

Det var så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

foto på lærred

Har kun hørt rigtig godt om det.

Anmeld

3. juni 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

JA det har jeg to gange - og det er uden tvivl det smukkeste sted i verden.  LOVE IT!!!

Min svigerinde er fra Sydafrika - Cape Town.

Vi var der sidst for to år siden - min mand, jeg og vores søn på dengang 2 år. Vi rejste rundt i tre uger. Vi brugte alt i alt ca. 25.000 kr. (inkl. flybilletter - også indenrigs mellem cape Town og Johannesborg) og vi sparede absolut ikke på noget, men spiste ude de lækreste steder hver dag mv.

Vi sparede godt nok en del penge idet vi ofte boede i min svigerindes forældres huse rundt omkring, Og vi lånte biler af dem gratis, men vi var både på safari i Krügerparken (også til vennepris) boede på hoteller/lejede feriehuse, betalte benzin osv. besøgte diverse turistattraktioner mv. samt købte en del med hjem.

Sydafrika er billigt - og kvaliteten er tånhøj.

Det er uden tvivl mit favorit rejsemål, og ikke om jeg ville smide 25.000 kr. efter en charterhørmer til Mallorca når jeg ved, hvad man kan få for de penge i SA. FANTASTISK land.... og FANTASTISKE OPLEVELSER....

Line.

Anmeld

5. juni 2011

Stjernestoev

foto på lærred skriver:

Har kun hørt rigtig godt om det.

Det er også helt fantastisk

Anmeld

5. juni 2011

Stjernestoev

SØS skriver:

JA det har jeg to gange - og det er uden tvivl det smukkeste sted i verden.  LOVE IT!!!

Min svigerinde er fra Sydafrika - Cape Town.

Vi var der sidst for to år siden - min mand, jeg og vores søn på dengang 2 år. Vi rejste rundt i tre uger. Vi brugte alt i alt ca. 25.000 kr. (inkl. flybilletter - også indenrigs mellem cape Town og Johannesborg) og vi sparede absolut ikke på noget, men spiste ude de lækreste steder hver dag mv.

Vi sparede godt nok en del penge idet vi ofte boede i min svigerindes forældres huse rundt omkring, Og vi lånte biler af dem gratis, men vi var både på safari i Krügerparken (også til vennepris) boede på hoteller/lejede feriehuse, betalte benzin osv. besøgte diverse turistattraktioner mv. samt købte en del med hjem.

Sydafrika er billigt - og kvaliteten er tånhøj.

Det er uden tvivl mit favorit rejsemål, og ikke om jeg ville smide 25.000 kr. efter en charterhørmer til Mallorca når jeg ved, hvad man kan få for de penge i SA. FANTASTISK land.... og FANTASTISKE OPLEVELSER....

Line.

Yes!! Endelig en der elsker Sydafrika ligeså meget som jeg. Kan høre I har sparet en del penge ved at bo ved familie, men alligevel ja. Billigt land  Vi boede i Kimberley, men næste år skal vi en tur til Cape town også, for at se pingviner og hvaler :-)

Anmeld

5. juni 2011

Stjernestoev

5. juni 2011

Sukkerblomst

Jep, og det var en fantastisk ferie som blev betalt af min forælde for 10 år siden.Dengang var jeg ikke glad for at rejse, så ville hellere have et nyt tv, end tage med dem ud rejse. Jeg blev lokket med og måtte selv spare op til nyt tv, men for Søren da.. Det var da bare det bedste jeg gjorde. Her 10 år efter er det den bedste rejse oplevelse jeg nogensinde har haft og minderne er stadig store. Jeg kan kun anbefalde Sydafrika... Hverdag er en ny oplevelse i Afrika !!

Anmeld

6. juni 2011

Stjernestoev

Sukkerblomst skriver:

Jep, og det var en fantastisk ferie som blev betalt af min forælde for 10 år siden.Dengang var jeg ikke glad for at rejse, så ville hellere have et nyt tv, end tage med dem ud rejse. Jeg blev lokket med og måtte selv spare op til nyt tv, men for Søren da.. Det var da bare det bedste jeg gjorde. Her 10 år efter er det den bedste rejse oplevelse jeg nogensinde har haft og minderne er stadig store. Jeg kan kun anbefalde Sydafrika... Hverdag er en ny oplevelse i Afrika !!

Ja lige præcis!!
Hvor i Sydafrika var du?

Anmeld

6. juni 2011

Sukkerblomst

jeg var i cape town en enkel dag hvor vi kørte rundt i bus, og de var ikke meget for at lukke os ud af bussen da der er meget skyderi i byen. Den dag så vi faktisk Winnie Mandela gå fra sin bil og over til hendes hus... jo jo det var ret fedt at se Nelson Mandelas Kone .

De andre 10 dage var vi på safari udenfor cape town og det var jo helt fantastisk oplevelse... vi var på safari 2 gange om dagen og hver gang så man et nyt dyr. man lærte at man ikke skulle sige nej til en tur for så gik man faktisk glip af meget.

Jeg vil dog ikke anbefalde at tage små børn med på til sydafrika, da de skal kunne sidde musse stille på en safaritur og ja så skal man op klokken lort om morgen og sent i seng.

Anmeld

22. juni 2011

Stjernestoev

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.