Er der nogen herinde der har været i Sydafrika?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.641 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Stjernestoev

... Ellers så gør det!! Det er den bedste oplevelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

lukasmor

Stjernestøv skriver:

Jeg ville rigtig gerne men min kæreste (som er halv sydafrikaner) vil ikke pga. krybdyr

Hvad gav i for sådan en tur??

Anmeld

3. juni 2011

Stjernestoev

Lukasmor skriver:

Jeg ville rigtig gerne men min kæreste (som er halv sydafrikaner) vil ikke pga. krybdyr

Hvad gav i for sådan en tur??

Puha, det var ret dyrt. Men det var også pga. min far og lillebror var på jagt dernede Men det er alle pengene værd. Vi så kun 1 slange, og det er rigtig sjælendt man ser dem. Inde på farmen var der ingen krybdyr overhovedet! Men har hør at afrikanere HADER slanger :-DVi rejste med http://www.amakulusafari.com/, og de er bare helt fantatiske. Hvis du vil vide mere, eller se billeder, eller høre om rejsen. Så kontakt mig endelig :-)

Anmeld

3. juni 2011

lukasmor

Stjernestøv skriver:

Puha, det var ret dyrt. Men det var også pga. min far og lillebror var på jagt dernede Men det er alle pengene værd. Vi så kun 1 slange, og det er rigtig sjælendt man ser dem. Inde på farmen var der ingen krybdyr overhovedet! Men har hør at afrikanere HADER slanger :-DVi rejste med http://www.amakulusafari.com/, og de er bare helt fantatiske. Hvis du vil vide mere, eller se billeder, eller høre om rejsen. Så kontakt mig endelig :-)

det var ikke mange krybdyr - kan være jeg lige skal fortælle min kæreste

jeg kunne rigtig godt tænke mig sådan en tur til sydafrika og tror nu også jeg kan få lokket manden med når vores søn er blevet lidt større

vil rigtig gerne høre noget mere!! pris, billeder osv.. lyder til at i har haft en fantastisk oplevelse!

Anmeld

3. juni 2011

Talbutikken

Stjernestøv skriver:

Har ikke været i sydafrika, men de omkring liggende landen Mozambiqe og Swarziland, der er også rejsen hver

Anmeld

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Stjernestøv skriver:

Desværre, men ville rigtig gerne. Boede engang sammen med en fyr fra Durban. Uh hvor kunne han fortælle om smukke steder og surf 

Anmeld

3. juni 2011

Stjernestoev

Lukasmor skriver:

det var ikke mange krybdyr - kan være jeg lige skal fortælle min kæreste

jeg kunne rigtig godt tænke mig sådan en tur til sydafrika og tror nu også jeg kan få lokket manden med når vores søn er blevet lidt større

vil rigtig gerne høre noget mere!! pris, billeder osv.. lyder til at i har haft en fantastisk oplevelse!

Det vil jeg helt sikkert gøre på mandag. Har du en mail, som jeg kan sende det til?

Anmeld

3. juni 2011

Stjernestoev

Talbutikken skriver:

Har ikke været i sydafrika, men de omkring liggende landen Mozambiqe og Swarziland, der er også rejsen hver

Ja det er så fantastisk

Anmeld

3. juni 2011

Stjernestoev

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Desværre, men ville rigtig gerne. Boede engang sammen med en fyr fra Durban. Uh hvor kunne han fortælle om smukke steder og surf 

Ja. Det er SÅ smukt

Anmeld

3. juni 2011

lukasmor

Stjernestøv skriver:

Det vil jeg helt sikkert gøre på mandag. Har du en mail, som jeg kan sende det til?

Det kan du tro louise@promoteme.dk og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.