Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
Havde I nogle symptomer, og i så fald hvilke inden I kunne teste positiv??
Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Overhovedet ikke.. jeg havde ikke engang mens lignende symptomer..
CHD skriver: Hej piger. Havde I nogle symptomer, og i så fald hvilke inden I kunne teste positiv?? Carina
Ja, kunne ikke kramme min bedste ven fordi jeg havde så ondt i ... babyens madpakker
Ja jeg havde slem halsbrand 4 dage før jeg testede positivt, specielt om aftenen når jeg skulle sove.
Havde desuden også slemme menses smerter i underlivet så var helt sikker på min mens ville komme...men det gjorde den så aldrig
havde fået større bryster. dog havde jeg ikke selv lige tænkt nærmere over det men min veninde kiggede chorkeret på mig, tænkte ikke videre over det da jeg skulle have en hygge aften med kæresten og nogle venner. men fandt da ud af dagen efter jeg aldrig skulle havde gjort det for har aldrig i mit liv haft så dårligt efter en lille hygge aften. men voldsom kvalme og træthed. og viste sig at der var noget.
-Sigrid- skriver: Ja, kunne ikke kramme min bedste ven fordi jeg havde så ondt i ... babyens madpakker
Hvor er det bare genialt skrevet
Pullemulle skriver: Hvor er det bare genialt skrevet
Haha tak ;b
Ømme babser, tissetrængende, ændret lugtesans, halsbrænd, humørsvingninger
Ja, nu må vi se, hvad mine "ømme" bryster og "ligamentsmerter" bliver til når jeg har testdag om 1 uge. Det er jo helt vildt hvad man kan få kroppen til at føle pga. ønsketænkning
Tak for jeres svar piger og rigtig god weekend
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128