Dagpenge - jeg flipper skråt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Måske...
Jeg fik at vide af min a-kasse at jeg tidligst i dag kunne indtaste mit dagpengekort for perioden 20/10-21/11 - altså den anden sidste søndag i måneden...

Når jeg går ind på min side, har jeg ingen kort til rådighed, og ifølge siden kan det skulles at min ansøgning ikke er færdigbehandlet eller Jobnet ikke har oplyst om min ledighedsdato. Men jeg HAR været til møde på min a-kasse og få godkendt CV, og jeg har velkomstbrevet fra dem. Jeg har også været indkaldt til møde på Jobcenteret, men det blev aflyst, da jeg skal videre til 2. aktør pga. min uddannelse.

Så mit spørgsmål er - hvis det kort ikke kommer af sted i dag, kan jeg så nå at få penge i denne omgang (de bliver vist nok udbetalt i slutningen af næste uge, altså om få dage)?

Nu kan jeg skumle over det til i morgen. Hader virkelig at være ny i systemet.

Håber I andre har en væsentlig bedre søndag.
Mvh.
Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

Mikkelmusen

Er det på jobnets side? For jeg ved de laver en stor opdatering eller sådan noget her i weekenden, så måske er det årsagen til du ikke kan gøre det.

Ved ikke om det er det der er problemet men det er da en mulighed.

Anmeld

23. november 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Hejsa
Nej, det er desværre ikke derinde - det er gennem min a-kasses hjemmeside (Magistrenes A-kasse). Har tjekket dagen igennem, og der er endnu ikke kommet noget kort op. Æv. Men tak for svaret - det vidste jeg nemlig ikke

Anmeld

23. november 2008

Mikkelmusen

Sorry jeg ikke kunne hjælpe. Håber du finder ud af noget snart.

Anmeld

23. november 2008

Loggidut

ring til dem i morgen tidligt, og forklar dem det...som regel kan du komme ind og udfylde det, så det når at komme med!

Anmeld

24. november 2008

Mie A

hos HK skulle det bare være udfyldt inden onsdag, så fik man stadig pengene om fredagen.

Anmeld

24. november 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Tak for svarene alle sammen. Snakkede med dem i morges, og der er åbenbart ofte problemer med dagpengekortet, når man vil sende dem ind via selvbetjening den første gang. Jeg skulle derfor printe et kort ud, udfylde og sende af sted i dag eller i morgen, og så kunne jeg stadig nå at få penge - dejligt
Ville bare sige tak for jeres tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.