Hvad pakkede I til dagene efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

missbach

Har du ellers fået svar på det du søgte??

Og mange gange held og lykke, håber du får en fantastisk fødsel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Raj

missbach skriver:

Kan se du har fået nogle gode svar, som jeg helt sikkert kan nikke genkendende til.. 

Dine bekymringer omkring turen fra hospital til hotel, skal du slet ikke tænke på.. Jeg blev kørt i rullestol ned til taxa og kørt til hotellet, det gør alle..

Du spurgte om maden på hotellet, det er rigtig lækkert, og mange ting og vælge imellem, var helt ked af vi skulle hjem, så madservicen forsvandt... 

Da vi tog hjem, tog min mand et smut på job, og så gik jeg hjem med barnevognen, hvor jeg var et smut forbi reberbansgade efter en sandwich.....  - var MEGET smadret i understellet da jeg kom hjem efter den gåtur.. Men fødte i maj i høj solskin, og gik en lang omvej hjem, da hele verden skulle se mig gå med barnevognen.. 

Det er dejligt at høre om alle de gode oplevelser!! Så mange tak for svar, er helt rolig nu og kan vist godt lægge mig til at føde

Øv jeg bor desværre ikke inde i byen mere, ville ellers være dejligt med barnevogn i reberbansgade Boede i dalgasgade før, men besluttede mig for at det ikke var børnevenligt nok

Anmeld

29. juni 2011

missbach

Der ville jeg også nødig bo med barn, bor i Hasseris, så tog lige en lille omvej hjem..  

Ja, ve-støv afsted til dig.. Og ingen grund til bekymring.. 

Anmeld

30. juni 2011

TaAsJu

Tror ikke der var andet de var rigtig søde der inde!!

Anmeld

30. juni 2011

Raj

missbach skriver:

Der ville jeg også nødig bo med barn, bor i Hasseris, så tog lige en lille omvej hjem..  

Ja, ve-støv afsted til dig.. Og ingen grund til bekymring.. 

tusind tak, tror allerede det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.