Hvad pakkede I til dagene efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

serinasmor

RQK skriver:

Årh hvor lækkert, får man altid en taxa? Er så bekymret for det der flyt mellem hospital og hotel.

Nu er der heldigvis ikke sne, så mon ikke det bliver nemmere at finde parkering så? Og hvilken kirke snakker du om?

ved ikke om man altid får en taxa .. emn tror det faktisk ... vi havde jo slet ikke sovet om natten så det ville ikke være forsvarligt at lade os køre ...

kan ikke huske hvad kirken hedder .. den er gul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Raj

serinasmor skriver:

ved ikke om man altid får en taxa .. emn tror det faktisk ... vi havde jo slet ikke sovet om natten så det ville ikke være forsvarligt at lade os køre ...

kan ikke huske hvad kirken hedder .. den er gul

Så siger jeg bare til min kæreste at han skal finde den gule kirke

Hvordan var det at gå med baby "igennem" byen da i skulle hjem? og så lige i sneen? Jeg er så bange for at der skal ske noget, at folk kører for vildt eller man falder Jeg er sikkert bare overbekymret uden grund. Men lige pludselig er den lille jo udenfor maven.

Anmeld

29. juni 2011

serinasmor

RQK skriver:

Så siger jeg bare til min kæreste at han skal finde den gule kirke

Hvordan var det at gå med baby "igennem" byen da i skulle hjem? og så lige i sneen? Jeg er så bange for at der skal ske noget, at folk kører for vildt eller man falder Jeg er sikkert bare overbekymret uden grund. Men lige pludselig er den lille jo udenfor maven.

det værste var nok at det også var ca -10-15 grader og vi derfor INGEN fornemmelse havde af hvad hun skulle have på af tøj ... men det var faktisk ikke så slemt .. da vi skulle hjem pakkede vi ALT og bar det ned i receptionen... kærsten hentede bilen og så holdt vi (der hvor man må holde i 30 min?) foran apoteket .. så vi skulle ikke gå så langt med hende i autostolen ... havde hende med i aldi i autostolen ... den stod bare i vognen så det fungerede fint

Anmeld

29. juni 2011

TaAsJu

Jeg fødte også i Aalborg, det var i sep 09.. Med hensyn til bilen husk oppe ved kirken har de sat tid på parkeringen. Men over bag Aalborg hallen koster det kun 7 kr i timen og er gratis fra kl 18 om aften og 14 eller 16 om lørdagen og gratis hele søndag.. Men ja de har alt til at pudsle med til baby. Men husk normale bind til dig selv.. De andre bind kan være ubehagelige. Det syntes jeg i alt fald. Ekster tøj til dig og til baby.. Noget til at vaske dit hår i.. Men ellers syntes jeg de var super søde der inde.. Man må dog ikke barnevognen og en med op på værelser!! God førnøjelse..

Anmeld

29. juni 2011

Raj

serinasmor skriver:

det værste var nok at det også var ca -10-15 grader og vi derfor INGEN fornemmelse havde af hvad hun skulle have på af tøj ... men det var faktisk ikke så slemt .. da vi skulle hjem pakkede vi ALT og bar det ned i receptionen... kærsten hentede bilen og så holdt vi (der hvor man må holde i 30 min?) foran apoteket .. så vi skulle ikke gå så langt med hende i autostolen ... havde hende med i aldi i autostolen ... den stod bare i vognen så det fungerede fint

uha ja man har jo nærmest slet ingen fornemmelse af hvad man skal gøre i starten og hvor meget/lidt varme de skal have. Var du i aldi med hende på vej hjem? Har hørt om mange der ikke tør det før de har en vis alder, men det er vel også bare noget "pjat"?

Anmeld

29. juni 2011

serinasmor

RQK skriver:

uha ja man har jo nærmest slet ingen fornemmelse af hvad man skal gøre i starten og hvor meget/lidt varme de skal have. Var du i aldi med hende på vej hjem? Har hørt om mange der ikke tør det før de har en vis alder, men det er vel også bare noget "pjat"?

jamen vi kørte jo lige forbi ... og havde ikke været hjemme i 5 dage  ... så der var jo ingen mad i køleskabet

kan ikke leve uden mad ...

Anmeld

29. juni 2011

Raj

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg fødte også i Aalborg, det var i sep 09.. Med hensyn til bilen husk oppe ved kirken har de sat tid på parkeringen. Men over bag Aalborg hallen koster det kun 7 kr i timen og er gratis fra kl 18 om aften og 14 eller 16 om lørdagen og gratis hele søndag.. Men ja de har alt til at pudsle med til baby. Men husk normale bind til dig selv.. De andre bind kan være ubehagelige. Det syntes jeg i alt fald. Ekster tøj til dig og til baby.. Noget til at vaske dit hår i.. Men ellers syntes jeg de var super søde der inde.. Man må dog ikke barnevognen og en med op på værelser!! God førnøjelse..

Arh tak for det omkring parkering, meget god viden at have Og må nok hellere skynde mig ud efter bind!!

Hvad er det man ellers ikke må have med op på værelset foruden barnevogn?

Anmeld

29. juni 2011

Raj

serinasmor skriver:

jamen vi kørte jo lige forbi ... og havde ikke været hjemme i 5 dage  ... så der var jo ingen mad i køleskabet

kan ikke leve uden mad ...

nej man skal da spise!! Må også være rart at komme hjem efter så lang tid og spise sin egen mad!

Anmeld

29. juni 2011

serinasmor

RQK skriver:

nej man skal da spise!! Må også være rart at komme hjem efter så lang tid og spise sin egen mad!

jep meget

Anmeld

29. juni 2011

missbach

Kan se du har fået nogle gode svar, som jeg helt sikkert kan nikke genkendende til.. 

Dine bekymringer omkring turen fra hospital til hotel, skal du slet ikke tænke på.. Jeg blev kørt i rullestol ned til taxa og kørt til hotellet, det gør alle..

Du spurgte om maden på hotellet, det er rigtig lækkert, og mange ting og vælge imellem, var helt ked af vi skulle hjem, så madservicen forsvandt... 

Da vi tog hjem, tog min mand et smut på job, og så gik jeg hjem med barnevognen, hvor jeg var et smut forbi reberbansgade efter en sandwich.....  - var MEGET smadret i understellet da jeg kom hjem efter den gåtur.. Men fødte i maj i høj solskin, og gik en lang omvej hjem, da hele verden skulle se mig gå med barnevognen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.