så kom vores lille prinsesse Isabella til verden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Carl-Emil's mor

Hooooold da kæft hvor er hun dog bare alt alt alt for lækker...

Kæmpe stort tillykke med hende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

NinaNymannMadsen

tillykke med den flotte lille prinsesse

Anmeld

2. juni 2011

Vicki G

michelledam skriver:

hejsa ladies..

så kom den lille prinsesse til verden mandag den 30. maj kl 9.49. sund og velskabt. og simpelthen så smuk..

Hun vejede 3384gram og var 52 cm lang..

Jeg er kommet mig overraskende godt ovenpå ks, allerede tirsdag kunne jeg gå rundt og tog et bad uden nogen problemer.. har dog fået udslet efter plastret der har siddet ovenpå såret. det kunne jeg åbentbart ikke tåle.. men ellers er arret så flot. det er skåret lidt mere op i den ene side for at skåne mån tatovering. så det var da bare super lækkert at lægen hun skånede den.

vi skal dog op på lørdag på hospitalet og have vejet den bette igen da hun har tabt sig til det der svarer til 11 procent og de helst kun må tabe sig 10 procent. men mælken er ved at falde godt til nu, da hun mere eller mindre har hængt i min bryster siden hun kom ud. allerede da kæresten kom ind med hende efter hun var blevet tjekket suttede hun overdrevet på hendes fingre... og hun har bare været så dygtig til at få ordentlig fat i brystet fra start af.. så super lækkert.. har bare ikke haft nok råmælk til hende.. men krydser fingre for at hun har taget på til på lørdag...

der er også lige lidt billeder af hende

tillykke med hende.. hvor er ser hun dejlig ud

bare min snart vil kigge ud!

41+3

Anmeld

2. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hejsa ladies..

så kom den lille prinsesse til verden mandag den 30. maj kl 9.49. sund og velskabt. og simpelthen så smuk..

Hun vejede 3384gram og var 52 cm lang..

Jeg er kommet mig overraskende godt ovenpå ks, allerede tirsdag kunne jeg gå rundt og tog et bad uden nogen problemer.. har dog fået udslet efter plastret der har siddet ovenpå såret. det kunne jeg åbentbart ikke tåle.. men ellers er arret så flot. det er skåret lidt mere op i den ene side for at skåne mån tatovering. så det var da bare super lækkert at lægen hun skånede den.

vi skal dog op på lørdag på hospitalet og have vejet den bette igen da hun har tabt sig til det der svarer til 11 procent og de helst kun må tabe sig 10 procent. men mælken er ved at falde godt til nu, da hun mere eller mindre har hængt i min bryster siden hun kom ud. allerede da kæresten kom ind med hende efter hun var blevet tjekket suttede hun overdrevet på hendes fingre... og hun har bare været så dygtig til at få ordentlig fat i brystet fra start af.. så super lækkert.. har bare ikke haft nok råmælk til hende.. men krydser fingre for at hun har taget på til på lørdag...

der er også lige lidt billeder af hende

Hihi, hvor er hun bare nuttet, altså. Kæmpe stort tillykke Søde !!

Anmeld

2. juni 2011

Nessie

Tillykke med den lille prinsesse, hun er da rigtig skøn

Godt at du er kommet dig så hurtigt ovenpå kejersnittet, så er du jo snart fuldt mobil igen

Anmeld

2. juni 2011

Raj

Hvor er hun da bare skøn! Tillykke med hende

Ved ikke helt om det er hormonerne eller bare spændingen i at det snart er min tur, men fældede da lige en bette tåre

Anmeld

2. juni 2011

Carina:-)

Nåååh tillykke med hende

Anmeld

2. juni 2011

-Milla-

Tillykke med jeres fine prinsesse.

Anmeld

2. juni 2011

Maalene

Århh, hvor er hun bare smuk og dejlig

KÆMPE stort tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

2. juni 2011

Kofoed.

Tillykke med den skønne skønne datter du har fået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.