hejsa ladies..
så kom den lille prinsesse til verden mandag den 30. maj kl 9.49. sund og velskabt. og simpelthen så smuk.. 
Hun vejede 3384gram og var 52 cm lang..
Jeg er kommet mig overraskende godt ovenpå ks, allerede tirsdag kunne jeg gå rundt og tog et bad uden nogen problemer.. har dog fået udslet efter plastret der har siddet ovenpå såret. det kunne jeg åbentbart ikke tåle.. men ellers er arret så flot. det er skåret lidt mere op i den ene side for at skåne mån tatovering. så det var da bare super lækkert at lægen hun skånede den.
vi skal dog op på lørdag på hospitalet og have vejet den bette igen da hun har tabt sig til det der svarer til 11 procent og de helst kun må tabe sig 10 procent. men mælken er ved at falde godt til nu, da hun mere eller mindre har hængt i min bryster siden hun kom ud. allerede da kæresten kom ind med hende efter hun var blevet tjekket suttede hun overdrevet på hendes fingre... og hun har bare været så dygtig til at få ordentlig fat i brystet fra start af.. så super lækkert.. har bare ikke haft nok råmælk til hende.. men krydser fingre for at hun har taget på til på lørdag... 
der er også lige lidt billeder af hende 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld