Så er det officielt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Mira0911

Ih hvor spændende.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

misslea

Åååhhh hvor spændende... krydser ALT for, at det lykkes for jer hurtigt så!!!

Vores plan er også, at der skal være ca. 2 år imellem Wilma og hendes kommende søster/bror!! Men det er jo bare ikke altid, man kan planlægge det sådan.... meeeen man kan da gøre et forsøg...!!! hehe

Anmeld

2. juni 2011

<3

Ih hvor spændende!!! jamen så er det jo bare med at komme igang

Anmeld

6. juni 2011

Risen

Valle81 skriver:

Åhh seje - puha det ved jeg ikke:0) Det er fandmer hårdt - og især fordi at den sidstkomne - Arthur - er en meget utilfreds baby. Græder meget om aftenen og er meget utilfreds i løbet af dagen. Når han sover - så sover han ikke - han vågner hver halve time ca og græder og vrider sig og så skal han lulles lidt. Og når man så har Anton som opgså har meget brug for en endnu - så er man temmelig splittet:0)

Men det går:0)

2 år er rigtig godt i mellem:0) Det er der i mellem min søster og jeg:0) Vi havde det super som børn, og i dag er hun min bedse veninde:0)

Uh det lyder svært! Men I er sgu seje alligevel!  Tænker at det første halve år nok er det hårdeste, sådan var det i hvert fald med Clara?

Ja synes også 2 år er helt perfekt, så det bliver spændende om vi kan eller ej, men det gik jo rimelig hurtigt med Clara må man sige, som ikke engang rigtig var planlagt.

Anmeld

6. juni 2011

Risen

misslea skriver:

Åååhhh hvor spændende... krydser ALT for, at det lykkes for jer hurtigt så!!!

Vores plan er også, at der skal være ca. 2 år imellem Wilma og hendes kommende søster/bror!! Men det er jo bare ikke altid, man kan planlægge det sådan.... meeeen man kan da gøre et forsøg...!!! hehe

Tak 

Ja det virker bare som sådan en god aldersforskel. Men nu må vi se hvor lang tid det tager, tror mine æggestokke er lidt nedslidt efter sidste graviditet  hehe.. 

Anmeld

6. juni 2011

Risen

Kirle skriver:

Ih hvor spændende!!! jamen så er det jo bare med at komme igang

Jaaa helt vildt Bliver så godt, er simpelthen så skruk. Men avvv hvor gjorde det ondt i dag og fik pludselig et flashback til fødselen og den der intense ubehagelig smerte ved at skulle ligge med spredte ben  - men mærkelig nok er jeg klar alligevel  - utroligt så  hurtigt man glemmer hvor ondt det egentlig gør

Anmeld

6. juni 2011

Mettefpigen

Uhh hvor spændende Held og lykke

Anmeld

6. juni 2011

<3

Risen skriver:

Jaaa helt vildt Bliver så godt, er simpelthen så skruk. Men avvv hvor gjorde det ondt i dag og fik pludselig et flashback til fødselen og den der intense ubehagelig smerte ved at skulle ligge med spredte ben  - men mærkelig nok er jeg klar alligevel  - utroligt så  hurtigt man glemmer hvor ondt det egentlig gør

Ja kender alt den glemsomhed nok meget godt - ellers ville der ikke fødes mange børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.