21+3 med to fodboldspillere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Det er rigtig nok, men det tror jeg med glæde de vil dele for at få de samme glæder.

Det har jeg ikke, og dog, hun er spidrøvet, så jeg kan ikke ligge på venstre side og du kender vel godt det med, at ryggen heller ikke er en mulighed. Så jeg ligger med dynen ned under maven, så gør det knap så ondt.

Hmm ikke godt. Har i snakket om det eller ser i tiden an lidt endnu?

De ligger faktisk begge med hovedet ned. A hoved ligger så langt nede, at hun nok snart ligger hovedet fast, hvilket er meget tidligt, men nu er pladsen blevet det bedre, at hun stadig kan vende sig, hvis hun for lyst til det, men håber jeg da ikke.

Pas, min jordmoder har aldrig oplevet det her før, så jeg skal skifte jordmoder. Dog skal jeg til næste scanning have fortalt en masse om det hele, så for nogle svar der. Men det hele kommer jo an på, hvordan både hun og jeg har det, for ønsker jeg hende ude til fx 39+0, er chancerne store for, at de vil sætte mig igang, da min psyke er vigtig i resten af forløbet. Sjovt nok.... Men håber på en fast aftale der hedder fødsel ca 38+0, men igen, skal vi snakke om på onsdag til scanningen.

jeg vil nok gerne have et planlagt kejsersnit.. Jeg kan slet ikk finde u a det.. Men vi har heldigvis noget tid endnu....  Men hvis de bliver ved med at ligge med numsen ned a, er der jo ikk nogle valg muligheder. hehe..

Det er godt i ska snakke om de ting til scanning, så man er helt med på hvad der sker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

jeg vil nok gerne have et planlagt kejsersnit.. Jeg kan slet ikk finde u a det.. Men vi har heldigvis noget tid endnu....  Men hvis de bliver ved med at ligge med numsen ned a, er der jo ikk nogle valg muligheder. hehe..

Det er godt i ska snakke om de ting til scanning, så man er helt med på hvad der sker..

Det var ellers dig der ville føde normalt, hehe.

Ja det bliver altså lækkert, håber vi for alle svare vi savner.

Anmeld

2. juni 2011

SussieThyssen

Uhhh for en dejlig mavse

Og hvor er det skønt, at de trives godt derinde

Det er dejligt at du vil dele det med os, jeg er ihverttilfæde en af dem, der helt betaget følger med.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. juni 2011

twinny

SussieThyssen skriver:

Uhhh for en dejlig mavse

Og hvor er det skønt, at de trives godt derinde

Det er dejligt at du vil dele det med os, jeg er ihverttilfæde en af dem, der helt betaget følger med.

Kærligst
Sussie

ihh mange tak, søde...

Jaah det er da så dejligt at dele med jer...

Anmeld

2. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Det var ellers dig der ville føde normalt, hehe.

Ja det bliver altså lækkert, håber vi for alle svare vi savner.

Jaah.. men ikk hvis de ligger med numsen ned a.. så dør jeg, hehe...

Ja, i har sikkert rigtig mange.. er i kede a i skal a med hende jordemoderen?

Anmeld

2. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Jaah.. men ikk hvis de ligger med numsen ned a.. så dør jeg, hehe...

Ja, i har sikkert rigtig mange.. er i kede a i skal a med hende jordemoderen?

Hehe, er du nu sikker, hehe. Men vis a nu vender sig, hvad så? vil du stadig have PKS?

Både og, hvis den nye er bedre i stand til, at væretage vores forløb er det jo bedst, men det er 3. jordmoder nu, gider ikke blive ved med, at skifte hele tiden og hende vi havde er jeg begyndt og blive rigtig glad for, synes vores kemi er blevet okay god.

Anmeld

2. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Hehe, er du nu sikker, hehe. Men vis a nu vender sig, hvad så? vil du stadig have PKS?

Både og, hvis den nye er bedre i stand til, at væretage vores forløb er det jo bedst, men det er 3. jordmoder nu, gider ikke blive ved med, at skifte hele tiden og hende vi havde er jeg begyndt og blive rigtig glad for, synes vores kemi er blevet okay god.

hehe.. jeg kan slet ikk finde u a det...

Det kan jeg godt forstå...

Anmeld

2. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe.. jeg kan slet ikk finde u a det...

Det kan jeg godt forstå...

Hehe, hvor er dit mod blevet af? hehe.

Har i været ved jeres nye jordmoder? - synes jeg kan huske, at i skulle skifte til en tvillinge jordmoder.

Anmeld

2. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Hehe, hvor er dit mod blevet af? hehe.

Har i været ved jeres nye jordmoder? - synes jeg kan huske, at i skulle skifte til en tvillinge jordmoder.

hehe... Jeg er total skræmt af tanken om der skal komme to bebser ud dernede.. hehe...

Jaah, vi har været hos hende...  Det var præcis som hos den anden... Vi talte om de samme ting...  Ingenting var anderledes... Det kunne vi godt have været foruden..  Og hun havde ikk fået papirene fra den anden jordemoder, så skulle gentage det hele forfra.

Anmeld

2. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe... Jeg er total skræmt af tanken om der skal komme to bebser ud dernede.. hehe...

Jaah, vi har været hos hende...  Det var præcis som hos den anden... Vi talte om de samme ting...  Ingenting var anderledes... Det kunne vi godt have været foruden..  Og hun havde ikk fået papirene fra den anden jordemoder, så skulle gentage det hele forfra.

Du lyder bare lidt irreteret, hehe. Det problem havde vi også til vores 2. samtale, der skulle vi forklare tingene nærmere, da den første jordmoder ikke havde skrevet noget i detajler eller havde formuleret sig forkert. Men kan i så med den nye?

Når den ene er ude, er der udviet til den anden, så mon ikke det er rare med to på en gang, end en af to omgange? - så er det overstået, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.