Kofoed33 skriver:
Det er rigtig nok, men det tror jeg med glæde de vil dele for at få de samme glæder. 
Det har jeg ikke, og dog, hun er spidrøvet, så jeg kan ikke ligge på venstre side og du kender vel godt det med, at ryggen heller ikke er en mulighed. Så jeg ligger med dynen ned under maven, så gør det knap så ondt.
Hmm ikke godt. Har i snakket om det eller ser i tiden an lidt endnu?
De ligger faktisk begge med hovedet ned. A hoved ligger så langt nede, at hun nok snart ligger hovedet fast, hvilket er meget tidligt, men nu er pladsen blevet det bedre, at hun stadig kan vende sig, hvis hun for lyst til det, men håber jeg da ikke.
Pas, min jordmoder har aldrig oplevet det her før, så jeg skal skifte jordmoder. Dog skal jeg til næste scanning have fortalt en masse om det hele, så for nogle svar der. Men det hele kommer jo an på, hvordan både hun og jeg har det, for ønsker jeg hende ude til fx 39+0, er chancerne store for, at de vil sætte mig igang, da min psyke er vigtig i resten af forløbet. Sjovt nok....
Men håber på en fast aftale der hedder fødsel ca 38+0, men igen, skal vi snakke om på onsdag til scanningen.
jeg vil nok gerne have et planlagt kejsersnit.. Jeg kan slet ikk finde u a det.. Men vi har heldigvis noget tid endnu....
Men hvis de bliver ved med at ligge med numsen ned a, er der jo ikk nogle valg muligheder. hehe..
Det er godt i ska snakke om de ting til scanning, så man er helt med på hvad der sker..