Hvordan virker de dér ÆL tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan altså købe dem vildt billigt på nettet, hvor de får en hel måneds forbrug til en ok penge. Når du så ved ca. hvornår din cyklus falder fordi du kan se det over et par gange, så kan du bare bruge nogen i ugen op til. Den første uge efter mens har de fleste ikke ÆL så der kan du jo bare lade være at bruge dem 

Okay, smart. Hvad koster de ca. og kan du huske hvad de hedder, dem fra nettet?

Tak for de gode råd ang. ÆL.

Jeg plejer at have nøjagtig cyklus, men p.g.a. minipiller, er der rod i det. Og jeg vil gerne være gravid NUUUUUUUUUUUUUUUUU

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg plejer at have nøjagtig cyklus, men p.g.a. minipiller, er der rod i det. Og jeg vil gerne være gravid NUUUUUUUUUUUUUUUUU

Jeg har været rigtig glad for at købe hos dette firma. De kan sende tests ud helt til kl 21 samme dag, fordi de er lige ved KBH Postcenter og derfor kan nå de sidste afsendingstider. 

http://www.billige-teste.dk/

Anmeld

2. juni 2011

Anonym skriver:

Jeg var i øvrigt ret glad for Combi pakkerne. Hvor man både får ÆL og G tests med 

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har været rigtig glad for at købe hos dette firma. De kan sende tests ud helt til kl 21 samme dag, fordi de er lige ved KBH Postcenter og derfor kan nå de sidste afsendingstider. 

http://www.billige-teste.dk/

Tak tak tak og atter tak - troede jeg skulle gi ca. den pris for én test, som man kan få 21 æl-tests samt 5 g-tests for derinde. De er vel lisså pålidelige som andre ikk?!

Anmeld

2. juni 2011

Nessie

Anonym skriver:

Ahaa der er altså flere end én i en pakke?!

Hvad koster de, kan du huske det?

Der er 1 digital dims, og 7 sticks til at putte i, hvis du forstår

Den koster ca. 250 kr.

Jeg har nogle gange sagtens kunne bruge en pakke til 2 mdr.

Der er en udførlig brugsanvisning med. Jeg har en cyklus på 28 dage, og skulle så starte med at teste på 11. dagen, og på 13. - 14.dagen har jeg haft ÆL, så det er jo ikke så mange sticks jeg har skullet bruge

Anmeld

2. juni 2011

Anonym skriver:

Tak tak tak og atter tak - troede jeg skulle gi ca. den pris for én test, som man kan få 21 æl-tests samt 5 g-tests for derinde. De er vel lisså pålidelige som andre ikk?!

Jo det er de  Synes jeg ihvertfald. 

Anmeld

2. juni 2011

Jo det er de  Synes jeg ihvertfald. 

Hvis din cyklus er meeeget skør for tiden tror jeg Clearblue bliver lige dyrt nok. Men de alm, strimmeltest er der mange som er glade for. Jeg havde både gode og dårlige erfaringer med dem. Synes du skal prøve strimmeltestene en måned eller to, og så se om det giver dig et praj om, hvornår din ÆL falder. Så kan du evt. gå over til Clearblue efter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.