Hvordan virker de dér ÆL tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Anonym trådstarter

Har set de er ret dyre. Er det bare én test, der måske viser at man ikke har ÆL, og så er det ut med den, eller kan den bruges igen? Hvordan funger det?

Tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har set de er ret dyre. Er det bare én test, der måske viser at man ikke har ÆL, og så er det ut med den, eller kan den bruges igen? Hvordan funger det?

Tak for hjælpen 

op

Anmeld

2. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Det er en test som gerne skulle vise, om du har ÆL inde for 48 timer. Der er to streger som begge kommer frem. Når streg nr 2 er lige så tydelig eller tydeligere end streg nr 1 er din ÆL på vej.

Jeg hælder mere til den digitale fra Clearblue, men den er lidt dyr. 

Anmeld

2. juni 2011

Holbæktrunten

kan ikke bruges igen... kan graviditetsteste heller ikke

Anmeld

2. juni 2011

Anonym skriver:

op

Man kan forresten købe ÆL tests ret så billigt på nettet. 

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er en test som gerne skulle vise, om du har ÆL inde for 48 timer. Der er to streger som begge kommer frem. Når streg nr 2 er lige så tydelig eller tydeligere end streg nr 1 er din ÆL på vej.

Jeg hælder mere til den digitale fra Clearblue, men den er lidt dyr. 

Ok... lidt som en graviditetstest.. men syns bare det er skørt de skal være så dyre - tilsvarende er g-tests ikke så dyre. Altså jeg mener, hvis man rammer helt ved siden af, så er det lige en masse penge ud af vinduet... Hehe måske jeg er mærkelig, men hvis jeg bruger den, så vil jeg gerne være så tæt på ÆL som muligt, for ikke at føle jeg spilder pengene, så derfor er jeg jo nødt til at finde ud af hvornår jeg har ÆL uden brug af testen, for ikke at spilde pengene på testen

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

kan ikke bruges igen... kan graviditetsteste heller ikke

Ja det vidste jeg så godt

Anmeld

2. juni 2011

Nessie

Jeg har kun brugt de lidt dyre digitale fra Clearblue, da jeg fik dem anbefalet af en veninde der er farmaceut, og også selv har brugt dem (hun har nu 2 børn )

Der er 7 sticks i en pakke, så med lidt held kan der være nok til 2 mdr.

De er meget simple, der kommer et smiley ansigt frem, hvis du har ÆL

Anmeld

2. juni 2011

Anonym skriver:

Ok... lidt som en graviditetstest.. men syns bare det er skørt de skal være så dyre - tilsvarende er g-tests ikke så dyre. Altså jeg mener, hvis man rammer helt ved siden af, så er det lige en masse penge ud af vinduet... Hehe måske jeg er mærkelig, men hvis jeg bruger den, så vil jeg gerne være så tæt på ÆL som muligt, for ikke at føle jeg spilder pengene, så derfor er jeg jo nødt til at finde ud af hvornår jeg har ÆL uden brug af testen, for ikke at spilde pengene på testen

Du kan altså købe dem vildt billigt på nettet, hvor de får en hel måneds forbrug til en ok penge. Når du så ved ca. hvornår din cyklus falder fordi du kan se det over et par gange, så kan du bare bruge nogen i ugen op til. Den første uge efter mens har de fleste ikke ÆL så der kan du jo bare lade være at bruge dem 

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg har kun brugt de lidt dyre digitale fra Clearblue, da jeg fik dem anbefalet af en veninde der er farmaceut, og også selv har brugt dem (hun har nu 2 børn )

Der er 7 sticks i en pakke, så med lidt held kan der være nok til 2 mdr.

De er meget simple, der kommer et smiley ansigt frem, hvis du har ÆL

Ahaa der er altså flere end én i en pakke?!

Hvad koster de, kan du huske det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.