Vi falder på stribe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2008

Mary

Bahhh, al den sygdom! I torsdags måtte jeg bukke under med halsbetændelse, og igår begyndte jeg pludselig også at kaste op. Virkelig underlig kombination! ...og i øvrigt ikke skide skægt når man føler halsen er få millimeter fra at lukke helt sammen, og at det er noget nært umuligt at synke mad. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så medtaget af sygdom.... Heldigvis har min dejlige mand lavet juleskinke med sennep og sukker med flødekartofler til aften - slurp, så kunne jeg godt presse mad ned!

Idag havde Juliane pludselige 39,4 i feber Har ellers holdt mig på afstand af dem alle tre da jeg så nødigt vil smitte.....men det kan man jo nok ikke forvente kan lade sig gøre. Jeg savner sådan mine unger! Annika kan slet ikke forstå hvorfor jeg ikke er der...... Juliane er så kærlig og forsigtig ved mig..... Hun lister sig hen og sætter sig helt ude på kanten af sofaen og kigger på mig sådan rigtig medlidende "Jeg elsker dig moar"

Annika er blevet snotforkølet, og jeg frygter bare at Henrik bukker under Bare i det mindste lad mig komme på benene først!

Jeg skal starte på nyt job på onsdag, så jeg skal bare være helt frisk!!

Selvmedlidenhed herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

Grynt

øv hvor er det træls for jer/dig Og jeg håber du bliver klar til din første arbejdsdag.

Men jeg ved lige hvad du mener når du siger du er træt af al den sygdom. Her hjemme hærger der også sygdom i DEN grad. Freja har haft en del dage med AB og forkølelse, virus med høj høj feber og hoste, nu med børnesår og en anden virus der sidder i munden på hende som har store blæner . Storebror Aske har også haft høj høj feber og jeg selv er da så sandelig ikke sluppe heller. Først astma, så en virus og nu totalt snottet der ud over er der en som kørte ind i mig og totalt skadede bilen (skete intet med mig) og i weekenden blev min store datter slået ned Jeg har bare fået NOK stopper det aldrig??????

Anmeld

22. november 2008

bette

Juliane er så kærlig og forsigtig ved mig..... Hun lister sig hen og sætter sig helt ude på kanten af sofaen og kigger på mig sådan rigtig medlidende "Jeg elsker dig moar"Juliane er så kærlig og forsigtig ved mig..... Hun lister sig hen og sætter sig helt ude på kanten af sofaen og kigger på mig sådan rigtig medlidende "Jeg elsker dig moar"

ej hvor er din datter da bare for sød.. hvor kært altså..

jeg er selv ikke på toppen.. har de vilde smerter i ryggen.. har været på smertestillende siden tirsdags.. suk... aaaav.. og igår skete der et eller andet mens jeg forsøgte at give min søn tøj på og så kunne jeg slet ik rejse mig igen.. min mand måtte løfte mig op.. hold kæft jeg hylede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.