Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BellaT skriver: Yyyyiiaarks! Hvordan fik du dem til at have den farve? Ved godt der findes forskelligt farvede pølser. Men hvor købes de henne? Og hvordan med dejen?
Yyyyiiaarks! Hvordan fik du dem til at have den farve? Ved godt der findes forskelligt farvede pølser. Men hvor købes de henne? Og hvordan med dejen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:Frugtfarve til begge dele-griner- grøntvand til at koge dem i og rødfarve i dejen.
eliasogmor skriver:sarte gamle tante.......
Ja, lidt sart. Men det skyldes vist ikke min gammelhed.
BellaT skriver: Ja, lidt sart. Men det skyldes vist ikke min gammelhed.
eliasogmor skriver:i dag fik vi frisk spinatpasta, med røget laksesovsopskrift....smørrøgetlakscitron safthvidløgsalt og peberpiskefløde.du smelter noget smør i en gryde, putter den smuldrede laks, der i , hælder lidt citron på, med lidt salt og peber, tager lidt frisk hvidløg og i med det, til slut lidt piskefløde, lader det koge op, skru derefter ned og lade det simre en 10 minutteres tid... og så har du en lækker laksesovs....mums....elias madog min mad.....
agnieszka skriver:mums...meeen troede lige at du ikke kun li den grøn pasta for sidste gang vil du ikke spise den??
agnieszka skriver:den smager da så godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128