vores aftensmad.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.512 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. november 2008

eliasogmor

i dag fik vi frisk spinatpasta, med røget laksesovs

opskrift....
smør
røgetlaks
citron saft
hvidløg
salt og peber
piskefløde.

du smelter noget smør i en gryde, putter den smuldrede laks, der i , hælder lidt citron på, med lidt salt og peber, tager lidt frisk hvidløg og i med det, til slut lidt piskefløde, lader det koge op, skru derefter ned og lade det simre en 10 minutteres tid... og så har du en lækker laksesovs....mums....

elias mad

og min mad.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

Honningblomst

Hold da op nogle farver-griner- måske det bare er mig der er meget visuel også når det handler om mad..

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Hold da op nogle farver-griner- måske det bare er mig der er meget visuel også når det handler om mad..

smager nu meget godt...

Anmeld

22. november 2008

BellaT

He He. Det ser altså lidt ulækkert ud, men smager garanteret fantastisk. Kunne smuklingen lide det?

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

smager nu meget godt...

Tvivler jeg ikke på.. Kan huske vi engang skulle lave Halloween mad i min søns skole og jeg lavede pølsehorn med lyerød dej og grønne pølser....kunne bare ikke spise dem-griner

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

BellaT skriver:

He He. Det ser altså lidt ulækkert ud, men smager garanteret fantastisk. Kunne smuklingen lide det?

det ser da lækkert ud, du sys da kun det er ulækkert fordi der er fisk i.....han kunne godt lide det..men han slog ud i hele hovedet og på halsen..så han fik en flaske i stedet...tror det er citrus frugter den er gal med måske....

Anmeld

22. november 2008

BellaT

Eva skriver:

Tvivler jeg ikke på.. Kan huske vi engang skulle lave Halloween mad i min søns skole og jeg lavede pølsehorn med lyerød dej og grønne pølser....kunne bare ikke spise dem-griner

Yyyyiiaarks! Hvordan fik du dem til at have den farve? Ved godt der findes forskelligt farvede pølser. Men hvor købes de henne? Og hvordan med dejen?

Anmeld

22. november 2008

BellaT

eliasogmor skriver:

det ser da lækkert ud, du sys da kun det er ulækkert fordi der er fisk i.....han kunne godt lide det..men han slog ud i hele hovedet og på halsen..så han fik en flaske i stedet...tror det er citrus frugter den er gal med måske....

Ja, det er nok citron der er skyld i det... Nej, jeg synes det ser ulækkert ud. Ikke fordi der er fisk i, for jeg kan godt lide laks.

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

BellaT skriver:

Yyyyiiaarks! Hvordan fik du dem til at have den farve? Ved godt der findes forskelligt farvede pølser. Men hvor købes de henne? Og hvordan med dejen?

Frugtfarve til begge dele-griner- grøntvand til at koge dem i og rødfarve i dejen.

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

BellaT skriver:

Ja, det er nok citron der er skyld i det... Nej, jeg synes det ser ulækkert ud. Ikke fordi der er fisk i, for jeg kan godt lide laks.

sarte gamle tante.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.