vitaminpiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. november 2008

linemus

Her bliver der serveret sådan en multi børnevitamin pille til aftensmad (gid det bare var så let, men de får altså også almindelig aftensmad...). Signe spiser normalt sin, men Nanna prøver på at sutte den ihjel, og som regel ender det med en afsuttet, men næsten hel vitaminpille under bordet eller i hagesmækken.

Hvordan får I dem i jeres børn?

Måske er det fordi hun ikke har hele gebisset endnu?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

mor til en del

Her bliver den serveret i havregrøden, i småstykker, jeg knækker den simpelt hen i mindre stykker og gemmer den i flere skefulde. Han opdager sjældent at den er der...

Lisbeth

Anmeld

22. november 2008

ivfmarie

Malte får kalktabletten som pulver på havregrøden. Jeg knuser den simpelthen mellem to skeer og drysser den på en lille del af havregrøden og sørger for at det er den dell han spiser først - så er jeg sikker på at får tabletten selv om han ikke spiser op.

Marie

Anmeld

22. november 2008

Anja

Elias får den bare serveret på bordet sammen med mælken og havregrøden om morgen. Han elsker den, tror han synes, det er en lækker snack og det er endda ikke nogle af dem med fancy smag men bare de billigste børnevitaminer fra coop.

Anmeld

22. november 2008

bette

mikkel får den efter morgenmaden.. som sådan en snack.. han elsker den..! og æder den gerne..

Anmeld

22. november 2008

BellaT

ivfmarie skriver:

Malte får kalktabletten som pulver på havregrøden. Jeg knuser den simpelthen mellem to skeer og drysser den på en lille del af havregrøden og sørger for at det er den dell han spiser først - så er jeg sikker på at får tabletten selv om han ikke spiser op.

Marie

Lige præcis sådan gøres det også her. Super cool profilbillede, Ivf.

Anmeld

23. november 2008

Rasmine

Rasmus æder sin, rub og stub.
Han tror det er snold.

Og så vil han have flere...

Anmeld

23. november 2008

Astrid P

Mebach skriver:

Rasmus æder sin, rub og stub.
Han tror det er snold.

Og så vil han have flere...

Det lyder som Smilla... Hun æder sgu alt hvad hun kommer i nærheden af!

Anmeld

24. november 2008

Helle30

Sofie har brækket sig og haft tynd mave siden fredag. Hun har ikke villet spise noget fast føde, men hendes vitaminpille, den ryger lige ind i kvaseren og så ned.

- Helle

Anmeld

24. november 2008

Juniors mor

Julie elsker sin vitaminpille og har ofte svært ved at frstå, at man KUN må få en!! Det er sådan en Multitab med jordbær-smag. Jeg knækker den over i 2 dele og så spiser hun dem med største velbehag og begynder straks at tigge efter en mere.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.