Emmas 1. dag i BH!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Det lyder som en rigtig god start, trods alt! Det kan nok aldrig foregå helt "smertefrit", men det må være det næstbedste med den kommentar hun kommer med til sidst

Det skal nok blive godt søde!

Ja det håber og tror jeg osse! Hun skal bare have en stille og rolig opstart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Bondepigen

Vingummien skriver:

Hehe kan være hans ene ben var plastik

Ej lyder til at være ggået godt selvom hun blev lidt ked da i gik. Og sødt af de piger der tog hende til sig Og så på den første dag

Der skal hun nok blive glad for at være.

Så var det et virkelig flot plastikben, han havde shorts på..

Ja det virker til at være rigtig søde (og sjove) børn og voksne der er der, så det er super!

Anmeld

2. juni 2011

Mira0911

Lyder jo som en god start med masser historier... 

Puh Julie skal i børnehave til næste år... 

Anmeld

2. juni 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Uuh, ja første dag er altid lidt en kryptisk blanding af glæde og  frygt .....det er "den første dag" i mange dage. Og det tager lang tid rigtigt at fatte, at man nu har et BØRNHAVE-barn! Men ofte tror jeg faktisk, at det er (mindst) ligeså svært for forældre, som for barnet.

Det lyder som en ok start! Jeg håber, at Emma kommer til at trives derhenne og vil blive rigtig glad for det ......Det lyder da som et sted med et par omsorgsfulde større piger, og nogle sjove gang-i-den drenge  

Det tror jeg du har ret i. Jeg synes det er meget overvældende. Især fordi Emma ikke viser sine følelser medmindre vi er tilstede, men det har vi sagt, og de har haft det oppe på et møde, så alle ved, at de gerne må være lidt ekstra OBS på Emma... Det er både blevet sagt af os, DP og DP-pædagog, så det ikke bare ser ud som om vi er et par pylrede forældre...

Ja søde og sjove børn og voksne, det er bestemt osse et plus!

Anmeld

2. juni 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Ih altså det lyder da som en okay start Hun skal nok blive helt tryg ved det, det er jeg ret sikkert på!!!!

_men om jeg fatter at Emma, er begyndt i BØRNEHAVE, altså hun er jo lille bitte, altså hun er jo kun lige et lille kun større end M.....

:-O

Ja Trine, det varer jo nok ikke længe før du står samme sted... :-0

Men tror osse det nok skal gå! Hun er bare så stolt, når jeg siger hun er min store børnehavepige, og at hun er SÅ god til at gå i børnehave!

Anmeld

2. juni 2011

Bondepigen

anna-jonas skriver:

Tror nu nok at dagen kan betegnes som en succes..................Synes at Emma klarede det flot, og hun gav jo også udtryk for at hun var glad for BH.

Ja jeg synes osse hun klarede det flot. Har osse fortalt hende hvor stolt jeg er, og hun bliver selv virkelig stolt, når jeg siger hun er min store børnehavepige!

Pædagogerne syntes osse at vi som forældre klarede det godt, at vi gjorde kort proces da vi skulle gå... Men jeg har været medhjælp i en BH engang, hvor jeg så hvor synd det var for de børn, hvor forældre blev i en halv time eller mere for at sige farvel. Det er altså mere synd! Ove ville ellers til at gå rundt ude på p-pladsen lidt og sunde sig tror jeg, men jeg sagde bare ind i bilen, vi skal væk så hun ikke kan se os, ellers gør vi det bare værre for hende... Så vi kørte ned og handlede og satte en vask i gang inden vi hentede hende igen.

Anmeld

2. juni 2011

Bondepigen

Jules skriver:

Ih altså.... Kan godt forstå du syntes det er svært.... Men jeg er sikker på hun kommer til at hygge sig 5 min efter hver gang Sådan er det jo som regl

Hihi.... Frække lille knægt

Har jeg fortalt om den 10-11 årige knægt der kom hen og spurgte om jeg var gravid da jeg var 37 uger henne med Viktor??? Hihi??? Jeg havde lige skændes med Kristian så jeg sprang bare i luften og råbte "hvad tror du selv" Hihihi... Stakkels knægt!

Ja det tror jeg osse.. Ja det er nogle frække unger, men de er jo bare så søde og sjove! De siger jo bare hvad der falder dem ind. Kunne forestille mig at Viktor osse godt kan være en lille frækkert, når jeg tænker på lingeri afdelingen i, var det salling?! Hehe

Altså Julie, stakkels knægt!

Anmeld

2. juni 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

Det lyder til hun har haft en FANTASTISK dag.. tillykke med dag 1.

Ja, lidt hårdt for hende da vi gik, men en ok oplevelse tror jeg. Hun er i hvert fald meget stolt!

Anmeld

2. juni 2011

Bondepigen

Mira0911 skriver:

Lyder jo som en god start med masser historier... 

Puh Julie skal i børnehave til næste år... 

Ja det var fint nok med lidt underholdning mens Emma legede med de store piger!

Julie skal osse nok klare det. Det er jo de sejeste børn vi har her på
NS!

Anmeld

2. juni 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Ja det var fint nok med lidt underholdning mens Emma legede med de store piger!

Julie skal osse nok klare det. Det er jo de sejeste børn vi har her på
NS!

Ja for den da... Er jeg slet ikke i tvivl om at hun gør... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.