Jeg er blevet godt træt af min veninde, Mandag i sidste uge spurgte jeg hende om hun ville kigge op dagen efter og se junior, det ville hun jo da hjertens gerne...
Men hun kommer 4 timer senere i tanke om at hun jo da forresten lider af et "maveonde", og har rendt på wc hele natten og formiddagen, så det var ikke sikkert hun kom!!!
Jeg tænker
Vidste hun ikke det i morges da vi lavede aftalen
Der efter invitere (torsdag aften) jeg hende til at komme fredagformiddag...
Der kommer intet svar
Så skrev jeg søndag aften at hun komme i løbet af denne uge hvis hun da havde tid, dog at jeg ikke havde ret meget tid torsdag og fredag... Tirsdag aften får jeg svar om at hun gerne vil komme torsdag ved middagstid (til alt held var vores planer blevet ændret så jeg havde masser af tid), her bruger hun hendes "maveonde" som undskyldning for ikke at have svaret...
Så gud hjælpe mig om ikke torsdag ved middagstid dukker der ikke nogen veninde op, da jeg 2 timer senere skriver og brokker mig over at hun ikke kom som aftalt, kommer hun med en undskyld om at hun var faldet i søvn mens hun havde ammet hendes søn...
Jeg blev så fløjtende gal at jeg så
rødt, mit svar til hendes sms var NÅ.

Det er sket før at hun har sagt at hun ville kigge forbi i løbet af ugen og så er der gået næsten 2 uger før hun er dukket op...
Jeg hader når folk er sådan... Nå bare lidt sur galde fra mig...
Betina
Anmeld