Dårlige undskyldninger er der nok af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. november 2008

Plysbjørnen

Jeg er blevet godt træt af min veninde, Mandag i sidste uge spurgte jeg hende om hun ville kigge op dagen efter og se junior, det ville hun jo da hjertens gerne...

Men hun kommer 4 timer senere i tanke om at hun jo da forresten lider af et "maveonde", og har rendt på wc hele natten og formiddagen, så det var ikke sikkert hun kom!!!
Jeg tænker Vidste hun ikke det i morges da vi lavede aftalen

Der efter invitere (torsdag aften) jeg hende til at komme fredagformiddag... Der kommer intet svar

Så skrev jeg søndag aften at hun komme i løbet af denne uge hvis hun da havde tid, dog at jeg ikke havde ret meget tid torsdag og fredag... Tirsdag aften får jeg svar om at hun gerne vil komme torsdag ved middagstid (til alt held var vores planer blevet ændret så jeg havde masser af tid), her bruger hun hendes "maveonde" som undskyldning for ikke at have svaret...
Så gud hjælpe mig om ikke torsdag ved middagstid dukker der ikke nogen veninde op, da jeg 2 timer senere skriver og brokker mig over at hun ikke kom som aftalt, kommer hun med en undskyld om at hun var faldet i søvn mens hun havde ammet hendes søn...
Jeg blev så fløjtende gal at jeg så rødt, mit svar til hendes sms var NÅ.

Det er sket før at hun har sagt at hun ville kigge forbi i løbet af ugen og så er der gået næsten 2 uger før hun er dukket op...

Jeg hader når folk er sådan... Nå bare lidt sur galde fra mig...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2008

Loggidut

hmmm, ja det er da pisse irreterende...hvor god en veninde er hun?

hmmm....

Anmeld

21. november 2008

Plysbjørnen

Egentlig så skulle hun forstille at være min bedste veninde, jeg har kendt hende siden børnehaveklassen... Så det er trods alt 24 år vi har kendt hinanden efter hånden...

Vi blev lidt uvenner mens hun boede på sjælland, fordi hun ikke fortalte at der var problemer mellem hende og kæresten, hvor jeg også blev sur irriteret over at hun aldrig gav lyd fra sig... Men jeg kunne se og læse at hun havde været på nettet næsten hver dag, for hun var på NB... Og læse på hendes hjemmeside at hun havde besøgt hendes forældre, men jeg havde ikke fået afvide at hun var hjemme (de bor 2 km fra mig).

Så vi er jo nok aldrig rigtigt blevet gode venner efter det...

Betina

Anmeld

22. november 2008

bette

jeg ville lade være med at kontakte hende igen. og se hvad der skete.. hvis hun ik kontaktede mig ville jeg droppe venskabet.

det der holder bare ikke... synes også det er nogle dumme undskyldninger at komme med...

Anmeld

22. november 2008

Anja

Ja, jeg må indrømme, at hun lyder som en dårlig ven. Jeg ville nok gøre som Bette foreslår, lade være med at kontakte hende og så se, hvad der sker .....

En venskab skal jo gerne være gensidigt i forhold til at holde kontakten vedlige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.