negativ test!! træt af dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige et lille spørgsmål.. Vi har førsøgt i over 1 år nu at blive gravid er sååå træt af negative graviditets test. Jeg skal have mens her den 5 juni men testede idag og den var bragende negativ, jeg har heller ikke nogen form for symptomer på graviditet, men teste gør man jo når man forsøger.. nu overvejer jeg/vi at gå til lægen og få hjælp, er der nogen som har erfaringer med div. midler til hjælp for evt. gør ægløsningen bedre osv. håber at høre så mange erfaringer som muligt bare kom med det har brug for alt hjælp nu please..

skal lige siges at min forlovede og jeg desværre ikke har mulighed for at være sammen ved hver ægløsning jeg har da vi ikke bor i samme land endnu.. men vi planlægger det så vidt det er muligt hver anden måned, lyder trist men det er desværre situationen ligenu..

skrivvvvv please

babystøv til jer alle incl. mig selv

Sorry jeg er anonym.. men vil helst ikke genkendes håber alligevel høre fra så mange som muligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Nessie

For det første tror jeg du skal droppe at købe tests, og KUN teste når du er gået over tid. Det lyder som om du forkuserer alt for meget på det, og så kan kroppen godt drille og nægte at lege med.

Vi har også prøvet i lang tid, og det er meget frustrerende at der ikke sker noget.

Jeg tager Baby-me-now, baby-klister og fiskeolie.

Min kæreste tager B-daddy og fiskeolie

Vi går til akupunktur og bruger ÆL-test fra Clearblue, så håber snart at der er gevinst

Held og lykke til jer

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Jeg tænker også meget over vores PB, men jeg tester også kun hvis mens udebliver.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.. og ja jeg er nok for fokuseret på det her PB uhh men ønsker det så inderligt.. og svært når man nu osse læser alle disse indlæg herinde.. men osse en stor hjælp syns ikke jeg tester som en gal men jeg ku bare ikke vente denne gang men jeg må vente på mens her søndag el. mandag.. og så forsøge igen.. med hensyn til hjælpe midler tænker jeg på noget stærkere end fiske olie og div. helsekost midler dem har jeg prøvet.. tænker på div. homonpiller! nogen erfaringer ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.