1) Hvor længe før viste i dato på kejsersnittet?
jeg kan ikke huske det præcist, men mener at det var et par uger før... (du må ikke hænge mig op på det)
2) Hvor længe før termin fik i kejsersnit?
jeg fik pks 8 dage før termin, men det kan være forskelligt, da sygehuset ofte har en fast dag til pks, så det kan ske at være 4 dage før termin alt efter hvornår du har termin (ugedag)
3) Hvorfor planlagt kejsersnit?
min datter lå i såkaldt 2UK hvilket vil sige at hun lå med numsen nedad og med strakte ben, og det ville være for risikabelt at føde normalt (1. gang)
4) Fik i baby op til jer MED DET SAMME h*n var ude? (Jeg har det rigtig svært ved tanken om ikke at få mit barn op lige med det samme hun er ude)
nej, baby bliver gjort i stand først og pakket ind og får hue på, da det er køligt på operationsstuen) jeg fik dog set min datter før de gjorde hende i stand; hun blev løftet op over gardinet, så jeg lige kunne se hende, og det gjorde mig faktisk ikke noget..
5) Hvordan havde i det fysisk bagefter? Kunne i sidde oprejst i sengen?
de første 7-9 timer havde jeg det bare super, for var jo stadig bedøvet he he. og derefter gjorde det selvfølgelig ondt, men sygeplejerskerne var rigtig gode til at give smertestillende, så det var slet ikke så slemt som jeg havde forestillet mig... jeg var ude af sengen ca. 10 timer efter operationen for at komme på toilet og gik også med den lille på gangen om natten da hun ikke ville sove 
6) Hvor længe var du indlagt bagefter?
de snakkede om at jeg skulle til at hjemad søndag morgen, hvor jeg fik pks fredag formiddag... men det er forskelligt fra person til person hvor godt man kommer over det.
når alt det så er sagt, så havde jeg bare en super oplevelse med pks!! jeg har ikke prøvet at føde normalt, men kunne forestille mig at man bare var BOMBET efter en fødsel, hvor jeg bare var super frisk og kunne nyde min datter FULDT ud. kan kun anbefale det 
håber at det hjalp lidt
knus charlotte