Mykita gold solbriller fra sex and the city

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.567 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

lillekylling

Hey jeg har disse super fede Mykita gold solbriller til salg..de blev set på carrie i sex and the city.

nypris er 2550kr ..ønsker gerne bud..min er nok 1500..de er i god stand hvis jeg selv skal sige det..original æske og brille itui medfølger..

har desværre ikke bonnen mere da den forsvandt i flytterodet for nylig

mvh christina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

MissGeoh

lillekylling skriver:

Hey jeg har disse super fede Mykita gold solbriller til salg..de blev set på carrie i sex and the city.

nypris er 2550kr ..ønsker gerne bud..min er nok 1500..de er i god stand hvis jeg selv skal sige det..original æske og brille itui medfølger..

har desværre ikke bonnen mere da den forsvandt i flytterodet for nylig

mvh christina

FØJ hvor er de fede!!

Jeg er FORELSKET!! 

Anmeld

31. maj 2011

lillekylling

jaa de er super fede..er også selv rigtig vild med dem..men har bar ikke fået brugt dem som jeg troede jeg vil..passer så dårligt på mine ting..har næsten lige haft sat mig på mine rayban..såeh tør ikke løbe chancen mere griner

Anmeld

31. maj 2011

MissGeoh

lillekylling skriver:

jaa de er super fede..er også selv rigtig vild med dem..men har bar ikke fået brugt dem som jeg troede jeg vil..passer så dårligt på mine ting..har næsten lige haft sat mig på mine rayban..såeh tør ikke løbe chancen mere griner

Jeg er også rigtig dårlig til at passe på mine solbriller, og køber flere gange i løbet af en sommer.. 

Men ville bare lige sige de er fede..

Anmeld

31. maj 2011

lillekylling

griner..det er bare helt i orden

Anmeld

16. juni 2011

katmo

Hej!

Har du stadig solbrillerne til salg?

Mange hilsener,

Katrine

Anmeld

17. juni 2011

lillekylling

katmo skriver:

Hej!

Har du stadig solbrillerne til salg?

Mange hilsener,

Katrine

hej med dig ja de er stadig til salg

Anmeld

17. juni 2011

sismofutten

HOLD da op hvor er de bare for fede - gid jeg havde så mange penge til dem, så kan du være helt sikker på at du havde fået dem solgt :-)

Anmeld

17. juni 2011

lillekylling

sismofutten skriver:

HOLD da op hvor er de bare for fede - gid jeg havde så mange penge til dem, så kan du være helt sikker på at du havde fået dem solgt :-)

hvor er du sød ja de super fede..nogle klæder de og andre klæder de ikke de er lidt specielle..

Anmeld

17. juni 2011

katmo

Hvor i landet bor du?? Har et lille ansigt og derfor svært ved at finde solbriller der passer. Har dog set et lign. par fra Mykita og ville derfor gerne prøve dem hvis muligt...?

Du kan evt. maile mig på katrinemoensted@hotmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.