Hvad gør i egenlig i hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2008

Charlotte_82

st-pigen skriver:

Hej Charlotte.

Jeg tror det er meget forskllig fra skole til skole med de studiedage. På min skole har vi ikke mødepligt, så nogle af studiedagene, er "eget" valg. Men jeg har langt i skole, ca 75 km, så jeg vælger nogle gange undervisningen fra, og i stedet sidder hjemme og læser. Det kommer også an på hvilke undervisere vi skal have. Nogle læser bare op af bøgerne, og andre har noget ekstra med.

st.

okay ja det bliver spændende hvordan det er på min skole så :) håber godt nok jeg bliver optaget ;) var den anden dag inde på uc-vest´s hjemmeside hvor jeg læste rigtig meget om uddannelsen og er bare blevet endnu mere hooked på det. Det lyder simpelthen så spændende(og svært*S*)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Lullaby

Sådan ser vores hverdag ud:
Mandag: Mand møder først kl 11.30 så der sover vi alle længe - jeg står op 07.10 senerst (Iza vågner som regel før) og tager i skole kl 8-14. Hvis Iza står op kl 6.30-6.45 afleverer jeg hende på vejen ellers gør min mand. Henter hende 14.15 ca og hygger indtil kl 16.30 hvor maden påbegyndes. Kl 17.30-17.45 er vi færdige med at spise og går i bad hvorpå Iza bliver lagt kl 18.45 og får læst godnat historie, så bliver der læst lektier i en time ca og så hygger min mand og jeg os med fjernsyn.
Tirsdag: Vi møder begge kl 8-14 så Iza bliver afleveret 07.30. Denne dag står vi op kl 06.30. Så ser dagen ellers ud som mandag.
Onsdag: Jeg har fri så der er intet stress. Laver lektier osv, afleverer Iza inden 09.30.
Torsdag: Min mand møder kl 08-10.45 og jeg har en hel dag så der bliver Iza afleveret kl 07.30. Resten af dagen ligner mandag.
Fredag: Vi møder begge kl 8-14, henter Iza og så kører min mand og Iza til rytmik. Ellers er det som mandag.
Lørdag: Hvad vi har lyst til :-)
Søndag: Skal Iza ud til sine bedsteforældre og blive nusset om. De går ture og ellers hygger bare :-)

Anmeld

25. marts 2008

Christinahr

Puha, jeg har da vist valgt en heldig uddannelse:D

Vores dage er noget nemmere.

Mig og den lille står op syv halv otte afhængig af hvornår hun vågner. Så spiser vi morgenmad og hopper i tøjet. Jeg aflevere hende kl halv ni på vej i skole (jeg møder kl 9).

Henter hende igen ved to-tre tiden når jeg har fri.

Hendes far er selvstændig så han kommer når han kommer, men kører altid før vi står op.

Så hygger vi om eftermiddagen, laver mad og så kommer hun i seng halv syv syv. Derefter laver jeg lektier. Så der er god tid til både håndbold, fodbold, venner og veninder om aftenen.

Jeg har heldigvis i gennemsnit en skemafri dag om ugen, hvor der så er tid til vaksetøj, rengøring, lektier mm

Dejlig stille og roligt:P

Tar hatten af for jer der klarer sådan en hektisk dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.